Please Take Your Seat

Låt för fan folk köra i vilka kläder de vill.

Är ni så jävla rädda för att skada er så bry er lite mer om vad ni själva har på er då.

(en som väldigt sällan buskör utan skydd)

Hur många har inte sett Sune Andersson "Vilden från Vilhelmina" eller Arto Nyqvist stunta som om de inte gjort annat sen de föddes. Ni tycker inte att de har lite ont om skyddskläder eller?
Eller då är det kanske helt plötsligt okej att åka med hjälm t-shirt o träskor??

shit

undrar hur det kommer sig att dom inte inför lag på att man ska ha hjälm i staterna , sen så tycker jag att det va synd om hojen ,

killen tycker jag inte synd om han gjorde ju valet att stunta i dessa kläder ,
man har alltid ett val ,

Chronic skrev:
Fast, just att ställa sig på sadeln sådär är ju ett riktigt baggyjeans+t-shirttrick tyckar jag. Vem fan ställer sig på sadeln i skinnställ, det har jag aldrig sett iaf.

Det gör ont att se hal ut. Iaf om man ska göra sådär.. :hihi

Välkommen ner till de riktiga sverige så kan du få se sånt :pannkyss

Var det bara jag som tyckte att han verkade ha klarat sig skapligt bra med tanke på att det kunde gått bra mkt värre. Lite skrapsår och blåmärken är väll väldigt billigt skydd eller ej? :näsblod ...fast ont gjorde det nog ändå :hihi

zajtar skrev:
undrar hur det kommer sig att dom inte inför lag på att man ska ha hjälm i staterna , sen så tycker jag att det va synd om hojen ,

Hjälm hade han ju.... :va

zajtar skrev:
killen tycker jag inte synd om han gjorde ju valet att stunta i dessa kläder ,
man har alltid ett val ,

Hade du tyckt synd om honom om han hade skydds kläder? :va

hjälm

pratar allmänt,
om man kollar på en del filmer så har vissa inte hjälm , så som jag har förstått så e det ingen lag på det ,,

sen när det gäller kläder varför ska jag tycka synd om han ,,
vet man att man ska ställa sig på en hoj och stila sig lite så kan man ha lite mer i huvudet å ta på sig lite ,
men det e ju hans val jag anklagar han inte för det

zajtar skrev:
pratar allmänt,
om man kollar på en del filmer så har vissa inte hjälm , så som jag har förstått så e det ingen lag på det ,,

Okej. då fattar ja.. :D Tror nog dom har lag på det nu!(vet inte säkert) Men dessa killar är outlow vet du.. ;)

zajtar skrev:
sen när det gäller kläder varför ska jag tycka synd om han ,,
vet man att man ska ställa sig på en hoj och stila sig lite så kan man ha lite mer i huvudet å ta på sig lite ,
men det e ju hans val jag anklagar han inte för det

Jo det håller jag med om, Det är väl lite dumt att stunta i dom kläderna.. Men som du sa det va hans val, Och det fick han sota för...

Tycker han får skylla sig själv, med eller utan skyddskläder.
Så klart om ännu dummare att göra det i jeans och t-shirt

kläder

Mögel skrev:
Okej. då fattar ja.. :D Tror nog dom har lag på det nu!(vet inte säkert) Men dessa killar är outlow vet du.. ;)

Jo det håller jag med om, Det är väl lite dumt att stunta i dom kläderna.. Men som du sa det va hans val, Och det fick han sota för...

stort oxå.
hoppas han lärde sig att han kan ha jacka iallafall.

Jag tycker det är helt klart rätt åt han, och tycker inte alls synd om han.
Han vet vad han gett sig in på, och vad som kan hända. Eller också är han
helt bortom denna värld.
Jag själv skulle inte för allt smör i småland få för mig att stila.
Minns bara i sommar ett par "Större" grabbar som försökt att stila
för att dom hade större hoj än mig, Den ena höll på att fara in i en refug (Stavning), Och den andra höll på att slå runt.

NO_FEAR skrev:
Låt för fan folk köra i vilka kläder de vill.
Är ni så jävla rädda för att skada er så bry er lite mer om vad ni själva har på er då.
Tror du att skadorna skulle bli mindre allvarliga om alla i Sverige alltid körde med full skyddsutrustning?
Svarar du ja på den frågan inser du säkert att sjukvårdskostnaderna skulle bli mindre och att Märta 72 år kanske kan få en ny höftled istället för att 10 moppefuckon med onödiga skrapsår ska ta upp tid och personal :)

Att köra hoj är förenat med fara men så länge folk åtminstone kör med skinnställ, ryggskydd, hjälm osv så tycker jag att man har gjort det som kan begäras.

zajtar skrev:

,

Det är lag på det i de flesta delstaterna så vitt jag vet.

LiQUiD skrev:
jag bytte bort min ranson smileys mot snus den här veckan och helt plötsligt är man dum i huvudet!
(jag sätter ingen smiley bakom här, för att jag inte har några kvar och jag skriver det här för att du inte ska tro, att jag tror, att du tycker jag är dum i huvudet...hehe)

Last edited:
Mr Helmut skrev:
de tänkte jag med på, hur stor är risken för den träffar just stolpen :hihi

Snacka om Murphys Lag. Om nåt kan gå åt helvete så gör det det. :mad:

Nä fy fan stackaren förtjänar det inte, tänk er själva att se eran älskling sådär mulad. Ångesten måste ju vara total...

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph