Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

philsson skrev:Idioter säger jag bara!.. Att man är så dum och gör sånt utan skyddsutrustning :kocko
Blir du upprörd för att du själv inte använder skydd? Vad är det för fel att påpeka att folk borde ha skydd när de gör den typen av sakermarcus_136 skrev:Är väl inte ditt problem angående vad folk väljer att åka i när dom kör motorcykel.

I Sverige jo, i USA nej.marcus_136 skrev:Är väl inte ditt problem angående vad folk väljer att åka i när dom kör motorcykel.
philsson skrev:Idioter säger jag bara!.. Att man är så dum och gör sånt utan skyddsutrustning :kocko

LiQUiD skrev:hihi ... synd att han inte fick lite mer ont bara =)

Mögel skrev:Varför??![]()
LiQUiD skrev:För att det ska göra ont att vara dum
Mögel skrev:Okej så om du kör för fort nån gång nu i år så hoppas jag att du vurpar!..Nu hoppas jag inte det men jag tar det som ett exempel....
![]()
LiQUiD skrev:hmm, ok ... bra exempel
Botte skrev:![]()
O hojen hade siktet inställt på stolpen, det enda som fanns i vägen![]()

Mögel skrev:Ja? va det inte de då? Du tyckte han gjorde något dumt så att han skulle få mer ont bara för de! Då menar jag om du kör för fort så gör du nått dumt och då förskännar du att vurpa!
LiQUiD skrev:det dumma i min mening var att han inte har vettiga skyddkläder på sig, inte vad han gör.... ju mer dumma saker man gör desto mer skydd behöver man, annars så gör det, eller iaf ska, göra ont.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |