Playstation 3 ute för bokning!

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Såg för länge sen att det var ett gäng här som var sugna på konsollen med det underliga utséendet.
Så min fråga borde inte vara allt för långsökt, är det någon här som vet vad som ingår i boxen? Har jagat som en dåre men hittar absolut ingenting, är det två handkontroller, ingår HDMI kablar, ingår något/några spel vid releasen av de förhandsbokade enheterna här i sverige osv?

Maskinen som kommer till Sverige är det "stora paketet", det lilla paketet kommer troligtvis inte släppas i Sverige, det som skiljer är att det lilla paketet har en hårddisk på 20gb, det stora 60gb. Det lilla paketet kommer inte heller har HDMI-utgångar. Det stora paketet borde rimligtvis även ha HDMI-kablar. En handkontroll till maskinen är högst sannolikt. Spel kommer att säljas separat men de flesta stora tv-spelsbutiker kommer förmodligen att sälja maskin+spel till paketpriser.

Jobbar som tv-spelsförsäljare så ös på med frågor om det är något ni undrar. Dock så har vi inte fått alltför mycket info om PS3an

Någon skrev att den stora skulle kosta 6 tuss i sverige, det lär den ju inte göra om den kostar 600 usd i förenade nationerna. 600 usd är ganska exakt 500 eur vilket är det enda jag hört.
Sex tusen lär jag aldrig slanta, kanske fem. När GTA4 kommer betalar jag dock gärna en tia om det behövs. :yoparty

Markus skrev:
2403565 Någon skrev att den stora skulle kosta 6 tuss i sverige, det lär den ju inte göra om den kostar 600 usd i förenade nationerna. 600 usd är ganska exakt 500 eur vilket är det enda jag hört.
Sex tusen lär jag aldrig slanta, kanske fem. När GTA4 kommer betalar jag dock gärna en tia om det behövs. :yoparty

Den kommer med all sannolikhet inte vara lika "billig" som i staterna. Att det kommer kosta ca 6000:- stämmer nog alltför bra tyvärr :(