Playstation 3 eller XboX 360?

Vad är det som är bättre till ps3 versionen?

1. ps3 är en kraftfullare konsol och xbox360 tappar framerate rätt ofta då det är ett krävande spel. Därför är det bättre på ps3.
2. Smaken är som baken men jag tycker dosan till ps3 är skönare än till 360.

wow, under vilken 360 har du legat under? ps3an har inte haft ps2 stöd sen "andra" generationen ps3 kom, tom den första ps3an som kom till europa hade begränsad stöd.

Förlåt jag har legat under en gammal en, och bor på landet och är således inte lika världsvan som dig!

1. ps3 är en kraftfullare konsol och xbox360 tappar framerate rätt ofta då det är ett krävande spel. Därför är det bättre på ps3.
2. Smaken är som baken men jag tycker dosan till ps3 är skönare än till 360.

Det där stämmer ju inte och något som även testare har kommit fram till är en ren och skär lögn... visst, hårdvaran är kraftfullare i PS3 men sen tog det slut. För kodarna har haft mer tid med hårdvaran på 360 och fått till flytet bättre.

Märke aldrig av några framdrops under tiden det tog att klara GTA:IV på min 360 och väntar nu på första extramaterialet... du vet det där ni inte får förräns lite senare till PS3.

Det där stämmer ju inte och något som även testare har kommit fram till är en ren och skär lögn... visst, hårdvaran är kraftfullare i PS3 men sen tog det slut. För kodarna har haft mer tid med hårdvaran på 360 och fått till flytet bättre.

Märke aldrig av några framdrops under tiden det tog att klara GTA:IV på min 360 och väntar nu på första extramaterialet... du vet det där ni inte får förräns lite senare till PS3.

Jag kan hålla med i att i ett blindtest kan det vara svårt att märka skillnaden. Observera skämtet, jag menar det som att om man är blind märker man ingen skillnad. Ifall du aldrig märkte av att det hackar ibland på en 360 så måste jag hävda att du var full eller möjligtvis en sån som inte är van med flyt och därför inte märker nånting.

Edit: Anledningen att köpa ps3 är dock mgs4, du vet, det där spelet xbox360 aldrig får :)
[YOUTUBE-ID]aFYmrz4XoP0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey