*PlayBoyz goes mini*

jP skrev:
Ja jäklar vad mesiga de verkade vara, även om det såg ut som fullstora sporthojar. Måste nog säga att jag åtminstone skulle varit missnöjd med den prestandan. Ingen som trimmat ännu?

En riktig 14hk minimoto går loss på 30000:- Kinahojarna kostar 2000:- Det är en viss skillnad där.
Det verkar dom flesta som inte har en egen glömma när dom kommer med negativa uttalanden om rismopparna. Vill man ha bra prestanda så är det bara att slanta upp 30 lax på en polini, GRZ, Blata eller liknande, Vill man ha hysteriskt kul för fikapengar köper man en rismoppe.

Mookie skrev:
En riktig 14hk minimoto går loss på 30000:- Kinahojarna kostar 2000:- Det är en viss skillnad där.
Det verkar dom flesta som inte har en egen glömma när dom kommer med negativa uttalanden om rismopparna. Vill man ha bra prestanda så är det bara att slanta upp 30 lax på en polini, GRZ, Blata eller liknande, Vill man ha hysteriskt kul för fikapengar köper man en rismoppe.

Nåja, behöver inte riktigt gå lös på så mycket. Det finns "riktiga" minimotors med 9 hästar för 11'+ att köpa, GRC o dylika då. Självklart kan man ha kul med dom där, förväntade mig bara inte att dom skulle vara sååå slöa. Glöm kioskraggandet!

jP skrev:
Ja jäklar vad mesiga de verkade vara, även om det såg ut som fullstora sporthojar. Måste nog säga att jag åtminstone skulle varit missnöjd med den prestandan. Ingen som trimmat ännu?

Du köpte ingen va?
Dom som inte köpte brukar komma med sånna kommentarer!

Men allt går och trimma.
I nyläget går dom inge roligt det håller jag med om!

Ser störtskönt ut!! :tummenupp Har bara hunnit köra min en gång än. Köpte dock en 14E. Min går då som faan om man tänker på vad den kostade. Ser ju dödsskönt ut med lyse på minisarna. Får nog bli en sån också vid denna beställning. Och en 14F.... :yoparty :yoparty Fast nu snöar det i götet så nu blir det McCoy style.. :tungan

Gandalf skrev:
Svårigheter att unna folk lycka!

Det har knappast något med lycka att göra, folk får tycka precis vad dom vill. Det står dig fritt att tycka att min Porsche suger eller är slö, jag blir inte mindre lycklig för den skull.

jP skrev:
Det har knappast något med lycka att göra, folk får tycka precis vad dom vill. Det står dig fritt att tycka att min Porsche suger eller är slö, jag blir inte mindre lycklig för den skull.

Men jag säger inget om den!
Det e skillnaden

Tala om för andra att deras saker e dåliga e bara fult gjort!

Gandalf skrev:
Word! :tummenupp

Tycker också att de som är mest negativa i trådarna om kinamopparna är de som inte har köpt någon egen.
Att sen komma dragandes med argument som att man kan få en med 9 hk för 11K är ju inte så intressant. 5 gånger mer pengar men knappast 5 gånger mer fart så man kan ju undra vilket som är mest värt pengarna...

Jag tycker det ser grymt kul ut och har beställt en själv!

Gandalf skrev:
Men jag säger inget om den!
Det e skillnaden

Vi lever i en hård värld, med hårda intänettforum, o hårda bikers.
Live with it. Sen har jag inte sagt att kinamopparna är dåliga, bara slöa :fakta

Spring nu o köp lite trimkit o filma lite längre wheelisar.

jP skrev:
Vi lever i en hård värld, med hårda intänettforum, o hårda bikers.
Live with it. Sen har jag inte sagt att kinamopparna är dåliga, bara slöa :fakta

Spring nu o köp lite trimkit o filma lite längre wheelisar.

Du e stenhård!

Ha ha ha, gossar... =)
Fan vad det snöar, blir nog till att åka med snowjoggings i helgen!

Ja, för ut och åka ska vi!
Nästa film blir: "Playboyz goes snowracing" :D :D

Får se om dom ens är körbara i 3 dm nysnö.

Söder skrev:
Ja, för ut och åka ska vi!
Nästa film blir: "Playboyz goes snowracing" :D :D

Får se om dom ens är körbara i 3 dm nysnö.

Med tanke på hur svårt det va att hålla BMW `n i styr så nej tack till tvåhjuligt..

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa