Platser i Sverige att träna stunt på

Finns det inga schyssta "inomhus" spots nu när vintern kommer?
runt sthlm dårå?

//Frappe

Finns det inga schyssta "inomhus" spots nu när vintern kommer?
runt sthlm dårå?

//Frappe

Det skulle väl i så fall vara parkeringshuset under nordiska kompaniet. Vet att det är ett populärt tillhåll för skejtare som tränar stunts! Akta dig för vakterna när dom kommer springande bara! :angel

Det skulle väl i så fall vara parkeringshuset under nordiska kompaniet. Vet att det är ett populärt tillhåll för skejtare som tränar stunts! Akta dig för vakterna när dom kommer springande bara! :angel

Ska kollas upp, thx:tummenupp

vakter.. då åker man väll bara :banana

I öviks trakten skulle jag kunna tipsa om Swedbank arenan. Stor parkering, aldrig någon som har klagat :tummenupp

hjärsås flygrakan, 2 mil utanför kristianstad
alltid öppet för alla
toppar 330km/h sen e det dags att bromsa;)

Hur ställer sig lagens långa arm för körning på typ parkeringar efter stängning? Tänkte mest på IKEA parkeringar, dem är ju oftast i rejäl size för att prova lite.

Södertälje/Nykvarn - Almnäs, gamla Ing1, finns stora ytor att träna på utan trafik, är det trafik så är det en bil då och då.
Även lämpligt ifall man gillar att köra i skog.

Täby galopps parkering, funkar fint, bara det inte är tävlingar på galoppen eller om körskolan är där me fjortisarna å övar dragläge:P
Blandannat Stuntoholics har tränat där

hahaha, så dom är där med fjortisarna och övar dragläge? hahahah xD :D

Tja!

Någon som har några bra ställe/vägar och träna wheelies på som nybörjare i södra skåne.
Gärna så nära Trelleborg som möjligt

Tja!

Någon som har några bra ställe/vägar och träna wheelies på som nybörjare i södra skåne.
Gärna så nära Trelleborg som möjligt
Mitt i mot bilprovningen ligger det en raka på ca 500m som är otrafikerad. Ligger en biltvätt precis bredvid rakan och där brukar vara folk som tvättar sina bilar. Du kanske vet vilken jag menar då det förekommer att ungdomar åker dit med sina trimmade volvos och böörnar. Enligt en kompis så är stället känt av polisen. Jag såg dock aldrig någon polis när jag tränade inför manöverbanan där.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!