Magnus S
Ny medlem
Intressant detta då man inte får köra MC/Scooter i kina i vissa städer. Mer och mer städer har förbjudit mc/ scooter då dom hindrar biltrafiken.
Vidare så finns inga 1000 cc på vägarna utan på sin höjd är det största jag sett under min tid i Kina (3 år) max 200cc... )
Så det är intressant var ska dessa motorcycklar ta vägen som man nu ska designa.
Jag vet att man har en hel del racebanor och dit åkte mina kompisar från Hong Kong föratt köra.
Man hade där sitt garage hoj och sin lilla mekaniker som tog hand om hojen.
Killarna tog sig in i Kina mainland på ledig tid och körde bana för att sedan åka hem och låta Mekanikern ta hand om hojen tills nästa tillfälle bjöds.
Berätta gärna mer om vad som sker där inne.
MVH
Magnus S
Kines mellan 2004-2007
Vidare så finns inga 1000 cc på vägarna utan på sin höjd är det största jag sett under min tid i Kina (3 år) max 200cc... )
Så det är intressant var ska dessa motorcycklar ta vägen som man nu ska designa.
Jag vet att man har en hel del racebanor och dit åkte mina kompisar från Hong Kong föratt köra.
Man hade där sitt garage hoj och sin lilla mekaniker som tog hand om hojen.
Killarna tog sig in i Kina mainland på ledig tid och körde bana för att sedan åka hem och låta Mekanikern ta hand om hojen tills nästa tillfälle bjöds.
Berätta gärna mer om vad som sker där inne.
MVH
Magnus S
Kines mellan 2004-2007