Plats i tält Linköping Brace i helgen?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Halloj,

Tänkte man skulle slippa släpa med sig ett jättetält upp och undrar om det finns nån som skulle kunna erbjuda en hörna i ett depåtält under helgen? Kräver inte mycket plats :) Lämpligt ersättning får diskuteras...

Ska du köra motorcykeln upp?

Ordnar du fram ett 3x6 eller större kan jag bistå med transport och 2st ockupanter (fast det kanske är tältresningen du vill slippa).

Ska du köra motorcykeln upp?

Ordnar du fram ett 3x6 eller större kan jag bistå med transport och 2st ockupanter (fast det kanske är tältresningen du vill slippa).

Nä, tar liten bil och litet släp. Det är mest att hitta alla delar till mitt tält och att få med det upp som är det jobbiga...

Nä, tar liten bil och litet släp. Det är mest att hitta alla delar till mitt tält och att få med det upp som är det jobbiga...

Du kan alltid knö in dig i mitt tält om du känner för det. När tänkte du köra upp? Vi kanske kan dela på resekostnaderna o så drar vi ditt släp med min buss?
/Jonas

Du kan få stå utanför mitt tält ;) näe.. men om du inte hittar något så får det nog plats 3 hojar i mitt tält.

Du kan alltid knö in dig i mitt tält om du känner för det. När tänkte du köra upp? Vi kanske kan dela på resekostnaderna o så drar vi ditt släp med min buss?
/Jonas

Det där är ju inte illa alls... Jag tänkte dra lördag morgon men det kanske blir hetsigt. Kan vi höras av i kväll så bestämmer vi nått.. PMa telenummer...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman