Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok jag jör väl ett inlägg då så att du inte behöver stå där med skammen att inte en enda jäkel har svarat. Nu är det ju så att jag har skägget fullt med vårt men du kan ju använda mig som referens om det hjälper.
MVH Skalis
Vart bor du?
Varför skulle det hjälp?![]()
Jorå jag har sett att har att han har ätit sin gröt var dag. och har rena kalsonger. och tvättad i öronen.![]()
Nä nu blommar asfalten! Skulle Lillen ha rena kalsonger? Det har jag då aldrig sett!![]()
Jorå jag har sett att har att han har ätit sin gröt var dag. och har rena kalsonger. och tvättad i öronen.![]()
Hur länge håller dom där ERFen på??? Skulle vara kul å köra men jag är inte så uthållig. Fast lägger man +2 sek på max fart så går det ju å nöta ett tag så klart....hur mycket backar ni av när ni kör??
Hur länge håller dom där ERFen på??? Skulle vara kul å köra men jag är inte så uthållig. Fast lägger man +2 sek på max fart så går det ju å nöta ett tag så klart....hur mycket backar ni av när ni kör??
Man kör en full tank åt gången, minst. På knutstorp i regn betyder det nästan 2 timmar. På anderstorp brukar det bli 1 timme 15 minuter.
Man backar inte av alls, jag kör alltid så fort jag kan. Det är ju tävling, ingen bandag.
Men vad i helvete äter ni?? Jag blir ju trött efter 10 varv på sprint race å tänker "men kör om då om det e så jälva viktigt"![]()
Man kör en full tank åt gången, minst. På knutstorp i regn betyder det nästan 2 timmar. På anderstorp brukar det bli 1 timme 15 minuter.
Man backar inte av alls, jag kör alltid så fort jag kan. Det är ju tävling, ingen bandag.
Men vad i helvete äter ni?? Jag blir ju trött efter 10 varv på sprint race å tänker "men kör om då om det e så jälva viktigt"![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten