Plats i depåbox finnes, SM Anderstorp 6 - 8 Aug

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Som rubriken säger

Vi har några platser över i våran box till helgen. Än så länge är det jag, sleven och Ako, med en 125- och två 250-racers.
Vi är väldigt trevliga!

3 hojar till får i alla fall plats.

Last edited:
Väldigt trevliga och skötsamma och bjuder på kaffe.

Nä, jag har inte gett upp ÄN men det ser inte så jävla ljust ut, okej! :mad:

Är det nåt överhuvudtaget man kan hjälpa till med så säg, om än bara för att hålla i ficklampan under akutsistaminutenmek på fredagnatt.

Fast nu har jag gett upp, det blir för tight, för rörigt och för osäkra kort. För mycket helt enkelt. Anderstorp is off. Ganska skönt när det väl är bestämt faktiskt.

Ska helt enkelt försöka få ihop hojen så fort som möjligt nu mest så jag hinner köra några tisdagar och sen tvåla till folk på B-racet på Sviestad!

J-vligt synd på Anderstorp dock.

Fast nu har jag gett upp, det blir för tight, för rörigt och för osäkra kort. För mycket helt enkelt. Anderstorp is off. Ganska skönt när det väl är bestämt faktiskt.

Ska helt enkelt försöka få ihop hojen så fort som möjligt nu mest så jag hinner köra några tisdagar och sen tvåla till folk på B-racet på Sviestad!

J-vligt synd på Anderstorp dock.

Du måste ändå köpa grejorna någon gång så varför inte i tid till den här tävlingen? Kom igen nu, jag har plats i mitt tält om du behöver!! :banana

Du måste ändå köpa grejorna någon gång så varför inte i tid till den här tävlingen? Kom igen nu, jag har plats i mitt tält om du behöver!! :banana

Alltså, jag pratade med mr TvåtaktsguruNordgren idag, han har nog grejjer så det kanske kunde lösa sig men du vet, ont om pris, ont om veta att jag har delar, hojen snor fortfarande vatten, lådan tog musten ur mig så jag har inte bytt belägg, jag har inte bytt däck. Ja du vet, nada shit iordning och jag borde åka imorgon lunch senast om jag ska hinna få ihop det till fredag.

Nä, det får fan vara, jag har lagat lådor i fält mitt under tävling men jag åker inte hemifrån på riktigt så mycket vinst och förlust faktiskt. Pallarente.

Nu ska jag i lugn och ro en vecka sno ihop delar, fixa fram lager och sätta ihop skiten. Sen kan jag värma upp inför B-race och så istället kanske.

Back