Plats i bil? Sovplats?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Min mamma väntar mig i Borås på söndag kväll, varmed jag undrar om det finns någon som har en plats över i bil som går åt det hållet lagomt efter SBK-racet. Någon?

Det vanliga knölet med sovplats är också aktuellt. Jag kan klara mig med mitt liggunderlag och min sovsäck om jag hittar någon slags regnskydd (även om någon naturligtvis gärna får erbjuda något bättre), men jag har två boråskamrater på besök som inte har sovgrejer med sig. Någon som har någon idé om vart de kan ta vägen? (Inga otrevliga förslag nu tack. Det är trevliga människor som verkligen gillar rr.)

Macho Woman skrev:
Min mamma väntar mig i Borås på söndag kväll, varmed jag undrar om det finns någon som har en plats över i bil som går åt det hållet lagomt efter SBK-racet. Någon?

Det vanliga knölet med sovplats är också aktuellt. Jag kan klara mig med mitt liggunderlag och min sovsäck om jag hittar någon slags regnskydd (även om någon naturligtvis gärna får erbjuda något bättre), men jag har två boråskamrater på besök som inte har sovgrejer med sig. Någon som har någon idé om vart de kan ta vägen? (Inga otrevliga förslag nu tack. Det är trevliga människor som verkligen gillar rr.)
:rofl det här kan bli en bra tråd :D var är webspy och roller :rofl

hehe.... har skjutsat damen i fråga förut..... men förpassat henne (ensamt) till baksätet då jag inte vill få skavsår (i öronen.......)

o som bekant bor både jag o roller i sthlm.... inte i någon håla strax utanför GBG...

Webspy skrev:
hehe.... har skjutsat damen i fråga förut..... men förpassat henne (ensamt) till baksätet då jag inte vill få skavsår (i öronen.......)

o som bekant bor både jag o roller i sthlm.... inte i någon håla strax utanför GBG...

Äh, det är bara för att du inte är van vid att tjejer pratar med dig. Jag bor också i Stockholm. :tummenupp

UrbanTiger skrev:
Kan du tänka dig att ta dig till Köping den aktuella natten så får du gärna slagga i min bil på parkeringen. Det räcker med en kudde och en filt. Det finns Ebersprächer så värme finns det :tummenupp

Ja, du får väl höra av dig på nått vis :hihi

Nej, nej. Inte Köping. LIN-köping.

Webspy skrev:

Hon skrev att hon behövde någonstans att sova under helgen i Linköping! Vad är det du har din buss till egentligen :va

Kan bli en nice rulle "Svenska folkets xxxvanor vi gör det i depån"

moto-gg skrev:
Hon skrev att hon behövde någonstans att sova under helgen i Linköping! Vad är det du har din buss till egentligen :va

Kan bli en nice rulle "Svenska folkets xxxvanor vi gör det i depån"

Tror min fruga inte skulle uppskatta det till fullo....

Webspy skrev:

Hohohohoho den va go :tummenupp

ska vi dela sovsäck?
åker nog upp på lördag och måste ju ju slagga nånnstans...

GSXR1100R skrev:
Du är verkligen desperat :D
vafan vilket påhopp, här vill men dela boende som kamrat och du insinuerar att jag är ute efter hennes st*** fy***** ba** fy på sig gamlot

R2 skrev:
vafan vilket påhopp, här vill men dela boende som kamrat och du insinuerar att jag är ute efter hennes st*** fy***** ba** fy på sig gamlot
Vadå insiminerar :va

Jag drar f.ö. annars ner i en tom bil på lördag morgon, utifall någon behöver ha ner några reservdelar från Stockholm (eller sig själva?) till kvalen. :tummenupp

Jag har tänkt om och tar sur-volvon upp på lördag kväll. Den kommer gå neråt borås/GBG efter rejsen på söndag!

Plats till linköping ikväll

Don Quixote skrev:
Jag har tänkt om och tar sur-volvon upp på lördag kväll. Den kommer gå neråt borås/GBG efter rejsen på söndag!

Jag kör mot linköping -> Halmstad ikväll (från Sholm) om någon vill åka med i en nyrollad Transit....

E/rik

Don Quixote skrev:
passera sig här kanske?

Don Quixote skrev:

Då vill jag åka med. Män som man kan tala gammal synth med är sällsynta. :tummenupp

Kommer min överkropp verkligen plats i din sovsäck, Petter?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti