Plats över i vitgrupp Knudan 19 Juni

Talpai skrev:
Skulle inte Oscar köpa din plats?

Innan jag 100% visste om den kunde bli ledig så skrotade Pålle sin hoj, och vi bestämde oss då för att dela på hans pass med min hoj.

oscar skrev:
Innan jag 100% visste om den kunde bli ledig så skrotade Pålle sin hoj, och vi bestämde oss då för att dela på hans pass med min hoj.

Jag vill också köra i VIT grupp - så man kan ta lite spår på lilleman (Oscar "friherre" Håkansson)och stressa lite. Hojjen hade iof gått igenom besiktning, men va fan hjälper det när man inte löst ut licensen :huvet

Zilversurfer skrev:
Jag vill också köra i VIT grupp - så man kan ta lite spår på lilleman (Oscar "friherre" Håkansson)och stressa lite. Hojjen hade iof gått igenom besiktning, men va fan hjälper det när man inte löst ut licensen :huvet

Du kan låna min licens med :D :D :D

Zilversurfer skrev:

Betala in för licensen illa kvickt då så kan du ju kanske visa kvittot på det, och därmed få köra. Den ska ju ändå betalas in snart.... :)

Zilversurfer skrev:
Super :tummenupp så tar du min plats i RÖD grupp..du kan alltid låna en bekväm hoj :tungan

Du ska bara vet hur mkt jag vill köra :tråkad
Vilken hoj är bekvämhoj då :confused: Skulle det vara din Kawwa eller :lol

oscar skrev:
Betala in för licensen illa kvickt då så kan du ju kanske visa kvittot på det, och därmed få köra. Den ska ju ändå betalas in snart.... :)

Betalar engångslicens till Knudan, kommer inte betala 2200,00 bara för att köra 1 tävling..det får vänta till 2005.

Zilversurfer skrev:
Betalar engångslicens till Knudan, kommer inte betala 2200,00 bara för att köra 1 tävling..det får vänta till 2005.

Okej, betyder det att du tar "min" plats i vita gruppen, eller vad :va

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back