Plats över i vitgrupp Knudan 19 Juni

Talpai skrev:
Skulle inte Oscar köpa din plats?

Innan jag 100% visste om den kunde bli ledig så skrotade Pålle sin hoj, och vi bestämde oss då för att dela på hans pass med min hoj.

oscar skrev:
Innan jag 100% visste om den kunde bli ledig så skrotade Pålle sin hoj, och vi bestämde oss då för att dela på hans pass med min hoj.

Jag vill också köra i VIT grupp - så man kan ta lite spår på lilleman (Oscar "friherre" Håkansson)och stressa lite. Hojjen hade iof gått igenom besiktning, men va fan hjälper det när man inte löst ut licensen :huvet

Zilversurfer skrev:
Jag vill också köra i VIT grupp - så man kan ta lite spår på lilleman (Oscar "friherre" Håkansson)och stressa lite. Hojjen hade iof gått igenom besiktning, men va fan hjälper det när man inte löst ut licensen :huvet

Du kan låna min licens med :D :D :D

Zilversurfer skrev:

Betala in för licensen illa kvickt då så kan du ju kanske visa kvittot på det, och därmed få köra. Den ska ju ändå betalas in snart.... :)

Zilversurfer skrev:
Super :tummenupp så tar du min plats i RÖD grupp..du kan alltid låna en bekväm hoj :tungan

Du ska bara vet hur mkt jag vill köra :tråkad
Vilken hoj är bekvämhoj då :confused: Skulle det vara din Kawwa eller :lol

oscar skrev:
Betala in för licensen illa kvickt då så kan du ju kanske visa kvittot på det, och därmed få köra. Den ska ju ändå betalas in snart.... :)

Betalar engångslicens till Knudan, kommer inte betala 2200,00 bara för att köra 1 tävling..det får vänta till 2005.

Zilversurfer skrev:
Betalar engångslicens till Knudan, kommer inte betala 2200,00 bara för att köra 1 tävling..det får vänta till 2005.

Okej, betyder det att du tar "min" plats i vita gruppen, eller vad :va

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...