Plastraket. Sorry!

Mech

www.apan.se
Gick med
24 May 2004
Hoj
R
Ja, då skedde det jag aldrig trodde.
Den yttersda dagen är förbi mig. I fredags lade jag hela streetfighterkulturen bakom mig. Sålde gamla puman och har införskaffat mig en ny cykel med kåpor och annan skit.
Kanske kommer jag krypandes tillbaka nästa säsång.
Det jag ville säga var bara att jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag förstår om ingen vill svara på detta inlägg p g a att det antingen var helt onödigt eller att ni på annat sätt lär er hata mig. Puss på er grabbar och jäntor. Ses i svängen!

Mech skrev:
Den yttersda dagen är förbi mig. I fredags lade jag hela streetfighterkulturen bakom mig. Sålde gamla puman och har införskaffat mig en ny cykel med kåpor och annan skit.
Det jag ville säga var bara att jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag förstår om ingen vill svara på detta inlägg p g a att det antingen var helt onödigt eller att ni på annat sätt lär er hata mig. Puss på er grabbar och jäntor. Ses i svängen!

hehe :lol det väl inget att be om ursäkt för :) du har gjort ett val och ingen ska väl påverkas utav det, eller :confused: vad har du köpt för kärlek då :confused: :)

Mech skrev:

Fina låtar på www.apan

vad menar du? finns ju knappt någon som hänger i SF-delen av forumet, så är nog därför ingen svarar :va

Det där är väl inget att be om ursäkt för! :confused: Ja menar, det kan väl inte va roligt i längden att bli förknippad med klantarslen som klotar sina fina plastraketer och eftersom de bara har halvförsäkring så blir det till att skala av och försöka se cool ut ändå........... :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti