Plastkit Husaberg?

Cervantes skrev:
2629705 Ett tips är att variera lite med plasten! Hade på min 660 tidigare all plast utom kylarvingarna svart och då fick man ju lite färg på hojjen endå :tummenupp

Håller på att fixa iordning en "KTM-Undercover-Husabergare":D
Fattas bara oranga Husadekaler...:tungan

Bifogat

• Husa-KTM.JPG
    Husa-KTM.JPG
    114.5 KB · Visningar: 270
Plåtslagarn skrev:
2631330 Håller på att fixa iordning en "KTM-Undercover-Husabergare":D
HÄDELSE :mad:

Du skola "lockas" tillbaka till den rätta tron genom diverse blågula, lagom arga, verktyg som skall bl.a bearbeta dina fotsulor. Observera att detta är för din egen skull och för ditt eget bästa.

Fast på nåt perverst sätt tycker jag det är en lite skoj idé. Fixa dekaler med KTM-typsnittet fast det står husaberg. Blir nog rätt coolt.
Det rullar en KTM i VM med gul plast osv. Blir lika förbannad varje gång den lurar mig att tro det är en husa.

Plåtslagarn skrev:
2631330 Håller på att fixa iordning en "KTM-Undercover-Husabergare":D

HAHAHA fyfan va bra, detta kan jag garantera att det svider i många Husaälskare/KTMhatares ögon. Detta var det bästa på länge!

Byte ditt mindre fina Acra mot ett mindre fint SR-racing dubbeldämp ?
Coolt med dubbelpipor. Skulle kunna tänka mig ett SR racing men jag orkar inte göra om bakdämparen. Ska försöka få på ett Raas system, dubbelsystem med kolfiiber burkar.
Du lär få bra med effekt på ditt SR system. Tror de bänkar upp ca 2,5 hk jämfört med ett Acra helsystem så du gjorde nog ett bra byte :)

Coolt med dubbelpipor. Skulle kunna tänka mig ett SR racing men jag orkar inte göra om bakdämparen. Ska försöka få på ett Raas system, dubbelsystem med kolfiiber burkar.
Du lär få bra med effekt på ditt SR system. Tror de bänkar upp ca 2,5 hk jämfört med ett Acra helsystem så du gjorde nog ett bra byte :)

Tror han ville byta till sig ditt akra, lite svårtolkat men så tolkar jag ;)

Tror han ville byta till sig ditt akra, lite svårtolkat men så tolkar jag ;)

Som vanligt har Supermoto rätt. Det var ett frågetecken i slutet. Kanske för klent med bara ett ??

Mailade förresten dig (Supermoto) angående sm-licens på inrådan av Harry. Fick du det ?

Som vanligt har Supermoto rätt. Det var ett frågetecken i slutet. Kanske för klent med bara ett ??

Mailade förresten dig (Supermoto) angående sm-licens på inrådan av Harry. Fick du det ?
Det svåra var att du stavade "byta" som "byte" och Stefan trodde "bytte" ;)

Inget PM som jag sett :( :va

Men jag tror jag kan svara ändå ;)
Det kommer bli en licenskurs så fort jag får fatt på lite kursmaterial från SVEMO. Datum osv anslås på www.teknsimc.se. Var det rätt svar ?? :D

Det svåra var att du stavade "byta" som "byte" och Stefan trodde "bytte" ;)

Inget PM som jag sett :( :va

Men jag tror jag kan svara ändå ;)
Det kommer bli en licenskurs så fort jag får fatt på lite kursmaterial från SVEMO. Datum osv anslås på www.teknsimc.se. Var det rätt svar ?? :D

Rätt ? Fel ? Är hojar med sitta i vinden körställning bättre än hojar med kröka rygg-ställning ? Allt är en tolkningsfråga för var och en.

Då håller jag koll på hemsidan så får vi se om en säsong utan engångslicens-trubbel blir lite enklare. Jag skickade på adressen via svemo då jag inte fick tag i annan adress. Kanske var där det gick fel ?

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025