!!!plastbÖgar!!!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
(CITAT IFRÅN BIKE) Äntligen har jag fattat varför fjollor kör sporthoj !!!!
Naturligtvis är det en längtan tillbaka till blöjstadiet när dessa personer kände tryggheten av plast mot bar hud.
Konstigt bara att dom kör med läderpyamas, men det är väl en annnan våt dröm som dessa mini......... har.
Sen kan man ju räkna ut varför dom ligger framåtböjda över tanken................eller hur ?
Längtan efter en rejäl påkörning bakifrån !!!!!
Nä fy för den lede vad dessa personer e sjuka....

Er alltid lika ödmjuke

Bosse B

HEHEHE villken idiot!!!!!

Lite flamebait. Händer på tok för ofta nu känns det som.

Tragiska är ju att jag bryr mig också.

:3freak

ha ha ha ha ha
vad har alla i mot sporthojs åkare igentligen.... avunsjuka????
hur ofta ser man en sporthojjare tracka ner på en tex custum åkare?????

Melin skrev:
ha ha ha ha ha
vad har alla i mot sporthojs åkare igentligen.... avunsjuka????
hur ofta ser man en sporthojjare tracka ner på en tex custum åkare?????
Det handlar ju inte om att tracka ner. Vad tjänar man på det? Nada, zipp, noll. Det finns för mycket bråk och trlkigt i världen.

Fan, ta en bira, slappna av.

No offence mot dig alltså, utan mot alla.

hojojoj

Vilket skämt....
Vågar man inte köra riktiga hojar så får han väl utlösning av att titta på bilder av grannens harvey patkinsson eller något ditåt.
Stackaren åker väl Briggs & Stratton själv.... :rofl :lol :hihi

Har kikat lite på Bike under veckan och det skrivs så mycket skräp och påhopp där så jag lessnade totalt. Tror det är bra med åldersgräns/"mognadsgräns" och banning av galningar som det är här.

Många kör custom bara för att dom inte kan köra ordentligt hoj dvs sporthoj!
Gammla gubbar som fått sitt mc kort på köpet när dom tog bilkörkort. Kör som saktare så välter dom. Usch!

Bosse är ett skämt, han som är bosse har redan avslöjat att han skoja...

///M

Alltså, det är skillnad på det som står på bike.se's forum och sh. Det är därför jag surfar här och inte på bike.se.... hade jag velat se dravlet hade jag surfat där...

Pejo skrev:
Alltså, det är skillnad på det som står på bike.se's forum och sh. Det är därför jag surfar här och inte på bike.se.... hade jag velat se dravlet hade jag surfat där...

Tycker inte vi skall diskutera inlägg va Bosse Banan. Han gör allt för att retas och den uppmärksamhet han får genom och skriva sådana saker är han inte värd!

Vem orkar bry sig? Vi som hänger på SH gillar våra hojar och det räcker!

Jag tycker att vi, och alla andra hojåkare, ska sluta klaga på "fel" hojtyper. Det är trots allt ändå mer som håller oss samman än skiljer oss åt.

Han är bara avis på oss för att han inte har råd att försäkra en r-hoj

Äh vaddå det är väl bara rätt att dom som kör kromade gynekologsstolar får skämta lite om sporthojsåkare också. Tar man sånt på allvar ska man nog ta och tänka en gång till. :squid

sporthojspåhopp

Jag har läst en del av Bosse_banan på Bike.se och kommit underfund med att han får igång en hel del människor bara med sina ord. Det fick Belsebub på denna sight oxå för ett par månader sedan och då var det samma liv från en massa människor härinne. Kanske är det samma person :confused: vem vet?

Det är säkert någon som många känner och många har nog redan kommit underfund med vem det är. (Belsebub gick ju själv ut och talade om vem han var, tror jag). Jag är nästan bergsäker på att killen kör hoj av ngt slag (kanske även sporthoj) och han lägger ut trådar bara för att se vilka människor som tar betet........ :rolleyes:

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025