Plast av någon sort?

Araikaj

Våga Vara Snäll
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
2001, Suzuki, GSXRFIGHTER
Är det någon som vet vart man kan köpa plast till hojen någonstans? Jag vill ha typ per meter vara eller liknande för min hoj (Suzuki Freewind) har inga standard fästen för crossplats.

Vill alltså köpa plast eller fejkkolfiber som man kan skära till själv. Tacksam för svar.

Du ska alltså inte ha "abs-plasten" utan den "plasten" du gör dekaler av? Isåfall är det bara att gå till närmsta reklambyrå och köpa den färg du vill ha, de har på rulle.

Dee_cati skrev:
Du ska alltså inte ha "abs-plasten" utan den "plasten" du gör dekaler av? Isåfall är det bara att gå till närmsta reklambyrå och köpa den färg du vill ha, de har på rulle.

Nej, jag ska ha kåp-plasten den man gör tex. egna sidokåpor av. Isåfall alltså abs-plasten. Vet du vart man kan hitta denna?

Araikaj skrev:
Nej, jag ska ha kåp-plasten den man gör tex. egna sidokåpor av. Isåfall alltså abs-plasten. Vet du vart man kan hitta denna?

Det är ju gjutna kåpor. Finns ju knappast på löp-meter. Gjuta själv eller låta ngn göra det åt dig är väl isf ditt alternativ. Finns en hel del trådar på forumet om hur det kan gå till

Back