Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev det en Plasma i alla fall, ska ju inte spela på den bara kolla på film å tv. Köpte Panasonic TH-42PV60E är SÅ jävla nöjd, sicken bild!!!!![]()
Bra köp!![]()
Har den jag med.
För mig blev bilden Ännu bättre efter någon vecka då den "gått in sig". Och ÄNNU bättre ändå blev det när jag fick digitalTV.
filmer blir skitbra. Kör via hdmi.
Vi funderade oxå på en sådan..Men det blev en LG 42PC1R istället..
Japp.. vi är nöjda..Tycker oxå den är snyggareHar en sån jag med. Är ni nöjda med eran?![]()
Tycker personligen LG:n är snyggare än Panasonicen.
Japp.. vi är nöjda..Tycker oxå den är snyggare![]()
Själv valde jag TV efter kvalitén på bilden, inte efter utseendet på plasten runt omkring!
Det enda som jag vet som är en stor nackdel med plasma är att bilder så lätt brännerfasst. T.ex. om man kollar mycket på 3:an kan loggan bränna fasst i tv:n.
Jasså..Trodde man valde TV efter utseendetSjälv valde jag TV efter kvalitén på bilden, inte efter utseendet på plasten runt omkring!
Äsch..Den där korvgubben är bara avundsjuk för att vi har mykke snoggare TV än hanHoppa inte på Mirran när det var jag som drog upp det där med utseende
Jag tyckte och tycker bilden var och är likvärdig mellan LG:n och Pannan och eftersom LG:n tilltalade mig mer utseendemässigt valde jag den.
Säger inget om LG PC1R (1RR) eller PV60... så är alla nöjda och glada!![]()
En plasma om du ska kolla på tv / film. Då får du en varm följsam och skarp bild.
Ah.. Ja det vet jag. Jag fråfade mer efter en modell..
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |