Planer för framtiden?

BlueNinJa skrev:
Mjo .. men har man ett löfte till honom sa har man =) "slutade" dricka när jag var 13.. för då sade min kloke far att om jag inte snusa , rökte , drack mig stup full OBS [STUP] Visst jag tar en pilsner med grabbarna då och då. .. men iallafall då skulle han bjussa på kort + en första bil =) tycker jag e helt okay !

har samma deal me mina föräldrar, fast bara på cigg!! :banana :fyllisar
:yoparty

zippo skrev:
har samma deal me mina föräldrar, fast bara på cigg!! :banana :fyllisar
:yoparty

Underbart :D Aja Sprätta en pilsner med polarna e mysigt.. men sen är det slut där.. för hellre får jag väl körkort + bil än att supa ehhe :rolleyes:

Padde skrev:
Har du hittat felet på din NSR?

ne... de har varit lite mycke snö för att prova... men jag har jort rent luftfiltret och köpt nytt bensinfilter iallafall... så ja ska väll ta och testa i morrn ( för nu e de äntligen rent på vägen! :banana )
men är det nåt varvstopp på gamla nsr:en, och vart stoppar de isåfall??? :va

BlueNinJa skrev:
Underbart :D Aja Sprätta en pilsner med polarna e mysigt.. men sen är det slut där.. för hellre får jag väl körkort + bil än att supa ehhe :rolleyes:

jo... då blire till o supa till ordentligt när du fått kortet o bilen :tungan :fyllisar :fyllisar :fyllisar

zippo skrev:
ne... de har varit lite mycke snö för att prova... men jag har jort rent luftfiltret och köpt nytt bensinfilter iallafall... så ja ska väll ta och testa i morrn ( för nu e de äntligen rent på vägen! :banana )
men är det nåt varvstopp på gamla nsr:en, och vart stoppar de isåfall??? :va

Inget jag hört om dom gammla att dom ska ha, bara om dom nya. Men nån säker källa på dom gammla NSRérna är jag ikke.

Anton_Ljunghusen skrev:
Du vet ju uppenbarligen inte hur det ligger till

Fick ta bort flera idiotinlägg från malossi så jag föreslog en 24h bann till swedie. 2 min senare skapar han en tråd för att jag tagit bort den gamla, då får han skylla sig själv

nog om det, PMa om ni har invändningar

Nu är även du OT, som så många andra i den här tråden. Rensa upp och låt det förflutna tillhöra det förflutna. Kan folk inte acceptera deras straff finns PM-funktionen, använd den.

Som det ser ut nu så känner jag mest för mellan hoj. Fyller år i feburari och när man bor i norrland så kommer jag ha gott om tid att ta B kort innan uppkörning för mellan hoj finnes. Säger som dom andra. Lånar heldre mamma och pappas bil. Än att ha en egen.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...