Plötsligt händer det!

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Som några kanske sett så har jag varit på jakt efter en sportigare maskin än det jag tidigare haft. Och idag var jag och plockade hem henne. Helt underbart kändes det trots 5+ och regn. Blev inga större vändor men efter drygt 6 mil kan jag konstatera att det är fullt tillräckligt för mina behov! :D

Ses på vägarna i sommar! :tummenupp

Bifogat

• minbäbis.jpg
    minbäbis.jpg
    113.2 KB · Visningar: 234
Uuuuh yeah, snygg hoj! :tummenupp

Men den där skärtlappen får du ju plocka väck a.s.a.p!

Årsmodell? Allt orginal eller?

Mago skrev:
Uuuuh yeah, snygg hoj! :tummenupp

Men den där skärtlappen får du ju plocka väck a.s.a.p!

Årsmodell? Allt orginal eller?

jo stjärtlappen ska väck, +att jag måste lacka kåpan på vänster sida som är "lite" repig efter förra ägaren. Det är en 97'a, har gått knappt 2100 mil och är i det närmaste original... dynojet +kn filter, men det ska nog på ett slipon eller helsystem när man får råd, men det känns inte så nödvändigt just nu, bara glad att få åka! :D

DreeTman skrev:
Som några kanske sett så har jag varit på jakt efter en sportigare maskin än det jag tidigare haft. Och idag var jag och plockade hem henne. Helt underbart kändes det trots 5+ och regn. Blev inga större vändor men efter drygt 6 mil kan jag konstatera att det är fullt tillräckligt för mina behov! :D

Fett tips!! Höj upp bakdelen!!! du har en "ride height" justering original och skickar du upp bakdelen ett par cm så får du grymt mycket smidigare vägegenskaper!!!
Gjorde det på min -97:a, du ångrar dig inte....

DreeTman skrev:

:Bugar Yttligare en Ninja :banana jag förmodar att du redan blivit medlem i NCS om inte så går du in och gör det NU www.ninjaclubsweden.com.

// TOK :fyllisar

Akesson skrev:
Fett tips!! Höj upp bakdelen!!! du har en "ride height" justering original och skickar du upp bakdelen ett par cm så får du grymt mycket smidigare vägegenskaper!!!
Gjorde det på min -97:a, du ångrar dig inte....
Tack för tipset! Det är nog möjligt att jag gör senare i vår när jag lärt mig hojen lite mer. Många har ju gnällt om att de ska vara tunga och svänga med så det kanske är en idé! :tummenupp

TokJohan skrev:
Yttligare en Ninja jag förmodar att du redan blivit medlem i NCS om inte så går du in och gör det NU www.ninjaclubsweden.com.

// TOK

Hehe... det kommer, det kommer! luuugn nu! :)
Kimze skrev:
Snygg hoj fast jag gilla inte det lila

Tackar... Nej det lila är kanske inte det snyggaste i hojväg men det bryter av bra mot det gröna iaf... planer på att lacka om fälgar lite senare.

DreeTman skrev:
... Nej det lila är kanske inte det snyggaste i hojväg men det bryter av bra mot det gröna iaf... planer på att lacka om fälgar lite senare.

LILA ÄR SNYGGAST I HOJVÄG :fatta!

Så är det...

:hej

Edit: Jävla fin hoj du har köpt dig!!!

hoj

Sätt på slipon ..pronto!! om du har dynojet och filter mår hojen inget bra om du kör omkring med det... prova att andas in djupt och blås ut genom sugrör :D

smasseman skrev:
:rofl :rofl :rofl

Snygg hoj BTW.

Kawa är lite :tuttar men den där var ju snygg.
(Säger killen med en 600 från 87 :rolleyes: )

Fan vad skönt att du skrev det där sista, för jag tänkte precis svara "ska du säga med en honda från 87 "

// TOK :fyllisar

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...