Plötsligt farligt suktande efter en ZX7R

Har efter gårdagens 10 mil och dagens 5 mil kommit fram till att jag inte ska pilla någonting på bågen.
Nu när det kommit lite värme (+13 grader idag :D ) sitter jag inte stel som en glasspinne, utan är mjukare och kärringkörningen försvinner mer och mer! :rolleyes:

helt underbar hoj..jag har lyckats få tag i en lite speciel utgåva..en suberbike edition med serienr inpräglat på en aluplatta mellan handtagen på styret..har forskat lite om detta och fick reda på att det enbart finns på tyskimport hojjar från 98..lite fränt...ingen stor skillnad...lite andra mätartavlor och kolfiberlogga på tank mm....

du borde absolut skaffa en...

helt underbar hoj..jag har lyckats få tag i en lite speciel utgåva..en suberbike edition med serienr inpräglat på en aluplatta mellan handtagen på styret..har forskat lite om detta och fick reda på att det enbart finns på tyskimport hojjar från 98..lite fränt...ingen stor skillnad...lite andra mätartavlor och kolfiberlogga på tank mm....

du borde absolut skaffa en...

Posta en bild istället vi förstår inte vad du menar :tungan

kan tipsa om en zxr750r för ca 68000:-

FRAM MED TIPSET DÅ!!!

Haha så det är så de blir asså, när man tröttnar på att åka hoj så samlar man på dom istället ;)

Så blir det nog :)
Var ute häromdan, en runda på runt 20 mil. Neeep... bara massa flugor på den nyvaxade och nyservade ZX7an och sen blev det för kallt =/
Inge kul alls tyvärr.

Letar ny Ducati iaf under tiden :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2