Plåga blåsan!

Bara jag som trodde den här tråden skulle ha något med toalett besök att göra? :va

Trodde det typ skulle stå: I helgen provade jag att vänta ett tag innan jag tog första pisspausen ifrån öldrickandet för att slippa springa så mycket:rolleyes:

Trodde det typ skulle stå: I helgen provade jag att vänta ett tag innan jag tog första pisspausen ifrån öldrickandet för att slippa springa så mycket:rolleyes:

HAHA samma här!

Jag tror att du har en aggresiv bakterie i Kolon, Teo. Du behöver komma överens med den.
Det finns även en ny typ av transplantation man kan göra för att komma till rätta med besvären. De tar helt sonika en bit av tjocktarmen ich klistrar på den på tandtjöttet med epoxy.

Jag blir alldeles varm.

Jag vet att det är vågat och att gå imot strömmen här på SH, men jag kan inte hindra mig själv ifrån att ge ett seriöst svar.

Testa Kenacourt munhålspasta. Eller kolla på www.fass.se om du tror det kan vara nåt. Kostar över 100kr för för en löjligt liten tub på 8g eller vad det är. Men det fungerar.

Jag vet att det är vågat och att gå imot strömmen här på SH, men jag kan inte hindra mig själv ifrån att ge ett seriöst svar.

Testa Kenacourt munhålspasta. Eller kolla på www.fass.se om du tror det kan vara nåt. Kostar över 100kr för för en löjligt liten tub på 8g eller vad det är. Men det fungerar.

Jag inser att Jag varit otydlig. Det är en vanlig munblåsa, en sån som alla haft ända sen de var barn och som inte har med könssjukdomar eller införande av främmande objekt i käften att göra och det jag var ute efter var förslag på sätt att ge den vad den tål!

Snus på den är testat. Funkar bra men känns lite för hyggligt.
kaustiksoda har Jag inte vågat mig på än...

Jag inser att Jag varit otydlig. Det är en vanlig munblåsa, en sån som alla haft ända sen de var barn och som inte har med könssjukdomar eller införande av främmande objekt i käften att göra och det jag var ute efter var förslag på sätt att ge den vad den tål!

När du suger manliga könsorgan ska du inte bita sönder blåsorna. :fakta

Den intjänade tjugan kan mycket väl ha varit din livs sämsta affär!

Ketchup brukar vara en höjdare :tummenupp
Salubrin kanske?

Låter som att det är afte du har. Får sådant då och då själv.
Kan skriva under på att kenacort funkar. Funkar förbannat bra t.o.m!

Trodde också det hade med toa (eller skogs)besök att göra:-)
Mina byxor har nämnligen efter +3 kilo efter vintern ingen plats längre för en blåsa märkte jag idag. Så det blev ett toabesök och ett skogsbesök på en timme:-)

Hur som helst så verkar din blåsa vara en vanlig vitamin-brist. Köp multi-vitamin-skit och bli av med det i all evighet. Eller ät frukt, fast det tar mer tid:-)

Låter som att det är afte du har. Får sådant då och då själv.
Kan skriva under på att kenacort funkar. Funkar förbannat bra t.o.m!

men då feschvinner den ju! Jag vill ju plåga den så den inte kommer tebax:mad:

Du menar bluesguitar?:tungan

höhö:D

Visst fan är det afte man har gått och fått. Lyckligtvis tillhör Jag inte de de skriver om som har skiten kroniskt utan har endast åkt dit på de några få gånger.

De snackar om att det kan ha med vitaminbrist och skit att göra. Jag äter ju vitt bröd och smält ost uteslutande, vad kan det vara för fel med den dieten tro?:va

Last edited:
*/ ?>
Back