Bara jag som trodde den här tråden skulle ha något med toalett besök att göra?![]()
Trodde det typ skulle stå: I helgen provade jag att vänta ett tag innan jag tog första pisspausen ifrån öldrickandet för att slippa springa så mycket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag som trodde den här tråden skulle ha något med toalett besök att göra?![]()
Trodde det typ skulle stå: I helgen provade jag att vänta ett tag innan jag tog första pisspausen ifrån öldrickandet för att slippa springa så mycket![]()
Jag vet att det är vågat och att gå imot strömmen här på SH, men jag kan inte hindra mig själv ifrån att ge ett seriöst svar.
Testa Kenacourt munhålspasta. Eller kolla på www.fass.se om du tror det kan vara nåt. Kostar över 100kr för för en löjligt liten tub på 8g eller vad det är. Men det fungerar.
Jag inser att Jag varit otydlig. Det är en vanlig munblåsa, en sån som alla haft ända sen de var barn och som inte har med könssjukdomar eller införande av främmande objekt i käften att göra och det jag var ute efter var förslag på sätt att ge den vad den tål!
Jag inser att Jag varit otydlig. Det är en vanlig munblåsa, en sån som alla haft ända sen de var barn och som inte har med könssjukdomar eller införande av främmande objekt i käften att göra och det jag var ute efter var förslag på sätt att ge den vad den tål!
Snus på den är testat. Funkar bra men känns lite för hyggligt.
kaustiksoda har Jag inte vågat mig på än...
Kolla med veterinären, jag tror du har en inflamerad analsäck.
:järnmickeLåter som att det är afte du har. Får sådant då och då själv.Jag inser att Jag varit otydlig. Det är en vanlig munblåsa, en sån som alla haft ända sen de var barn och som inte har med könssjukdomar eller införande av främmande objekt i käften att göra och det jag var ute efter var förslag på sätt att ge den vad den tål!
Snus på den är testat. Funkar bra men känns lite för hyggligt.
kaustiksoda har Jag inte vågat mig på än...
Du har säkerligen drabbats av blåskatarr!

Låter som att det är afte du har. Får sådant då och då själv.
Kan skriva under på att kenacort funkar. Funkar förbannat bra t.o.m!
Du menar bluesguitar?![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |