Plåga blåsan!

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har till min förbannelse noterat en blåsa under läppen!:mad:
Vad är grejen med det alltså? Ibland dyker en såndäringa blåsa bara upp, jävlas ett slag och försvinner sen spårlöst utan att stå till svars för sitt härjande. Jag har raspat tänderna enligt konstens alla regler så orsaken har inget med bristande hygien att göra.

Jag har fått för mig att ju ondare det gör ju jevvligare har den det så nu har Jag lagt in en snus och sitter och hånler.

Stick hål på den & sen gnuggar du läppen på toasitsen så ger du den garanterat ett riktigt helvete!
Kolla så de har internet på sjukhuset först :fakta

Stick hål på den och munskölj med whisky eller t-dojja

Du ska lägga snusen på blåsan:D Då jäklas du med den ordentligt:D

Trodde det framgick att det var precis vad Jag grort.:va

Snart ska Jag avansera till propplösaren..

Stick hål på den & sen gnuggar du läppen på toasitsen så ger du den garanterat ett riktigt helvete!
Kolla så de har internet på sjukhuset först :fakta

Stick hål på den och munskölj med whisky eller t-dojja

Det är ju typ redan hål på dom. Vad är det för skit ijentigen? En liten grå blaffa bara som gör ont så inihelvete.

Last edited:
Trodde det framgick att det var precis vad Jag grort.:va

Snart ska Jag avansera till propplösaren..

Det är ju typ redan hål på dom. Vad är det för skit ijentigen? En liten grå blaffa bara som gör ont så inihelvete.

Har du haft oralsex nyligen?

Ah, du har herpes. Grattis.

Nä den är en sån där liten jävel inne på tandköttet. Har fått några under livet och frågat vad det är men det är något man får i bland tydligen. Jag undrar bara varför? Som om man inte har nog med bekymmer på väg mot den slutliga vilan.

det finns meducin på apoteket!!! Min tandläkare sa att det hade att göra med om man haft saliv av nån viss sort som inte "matchar" i munnen så kan man få en sån bakterie, sen dras man med det resten av livet, till och från precis som du säger, men som sagt, det finns nån meducin på apoteket, kommer inte ihåg vad den heter dock, de e 2grejjer, en stryka på å en skölja

jag får också såna med lite jämna mellanrum... inbillar mig att det är "såret" efter att jag borstat hål på tandköttet och de läker ihop efter ett tag så...

Nä den är en sån där liten jävel inne på tandköttet. Har fått några under livet och frågat vad det är men det är något man får i bland tydligen. Jag undrar bara varför? Som om man inte har nog med bekymmer på väg mot den slutliga vilan.

Tror du känner efter för mycket :D
Det man inte dör av, härdar :tummenupp

Nä, jag brukar få fläckar i gommen som är ömma som fan ibland, har också funderat på vad det kan vara men har gett upp.
Bara att gilla läget :gnissla

Bara jag som trodde den här tråden skulle ha något med toalett besök att göra? :va

i underlivet??? då ÄR det herpes:tungan

*/ ?>
Back