Pizza, öl och glassdieten!

Trango_B skrev:
Hehe, smart det där.
Det stämmer faktiskt men bara det att de missade en liten detalj som vi inte behöver berätta för någon. I beräkningar avser man 1 kalori medan i näringsdeklarationer avses 1kilokalori=1000 kcal

Haha, ja, 1 kalori är inte mycket att hänga i julgranen....jag bränner säkerligen tusentals kalorier bara genom att skriva det här svaret... :wiggle

Kolla runt på resten av sajten, riktigt skön sida... :tummenupp

Eller så kan man slå två flugor i en smäll och dels spara pengar på kläder och tvättmedel och dels gå ned i vikt genom att bara ha kalsingar och skor på sig hela vintern.
Kalorierna formligen flyger iväg i takt med ditt huttrande.
Tänk vad pengar du ska få över till annat!

sEiKo skrev:
Eller så kan man slå två flugor i en smäll och dels spara pengar på kläder och tvättmedel och dels gå ned i vikt genom att bara ha kalsingar och skor på sig hela vintern.

Just det. Helt seriöst så skall det tydligen vara gynnsamt för figuren att ha det så kallt hemma som man står ut med. Ökar förbränningen vettu. Själv bor jag i en etta och orkar inte hålla på och fippla med elementet var morgon och kväll så jag kör 17 grader dygnet runt. Svalt och skönt när det skall sovas...

sEiKo skrev:

Glöm inte att käka is oxå!

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...