Pitpro

Trollfar

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2006
Hoj
Kawasaki KX
Jag har kollat runt lite på fiddyn pitpro, jag undrar ifall det är en bra maskin som håller? Alltså inget billigt skit? Finns det bättre märken, isåfall vilka ?

Jag har en Psyco, den är byggd på samma delar och kommer från samma fabrik som Pitpro, och det är rejäla grejer i rätt prisklass. Härligt drag och känns stabil.

Okej :) har kollat in Pitpro's standard modell, som ligger på 14900:- har ca 8-9 hk, är det en bra maskin ?

menar du 110cc? eller 125cc? Eftersom min är 110cc och är identisk med Pitpro så kan jag inte säga nåt om 125cc. Min Psyco är stabil och har bra drag, jag är nöjd med den men har alldeles för lite tid att åka eftersom jag bor mitt i stan. Men jag rekomenderar starkt Pitpro eller Psyco

Jag kör En pitbull Exxo & det är en av de mest grymma fiddys jag någonsin kört. Den är superstabil, hållbar & den bästa fiddyn i prisklassen, även bäst i test. Om du ska köpa Pitpro standard för 15 så kan du lika gärna köpa exxon pga de kostar lika mycket, du får en mycket bättre ram + fastace usd gaffel. Grymt drag också måste jag upplysa om :tummenupp

Ahh okej, ja jag har kollat lite på Exxo också, speciellt den billiagre för 12 000, är det en bra maskin ?

Ahh okej, ja jag har kollat lite på Exxo också, speciellt den billiagre för 12 000, är det en bra maskin ?

Jag påstår att alla hojjar som nämns i denna tråden är av samma/liknande kvalitet.
Kolla på bilder och jämför du kommer se att hojjarna är byggda på i stort sett samma delar..
Jag har en zimini extreme den tycker jag är nice! kolla på fiddy.se där finns dom nyaste fiddysarna i en tråd "Marknadens nyaste fiddys":tummenupp

Jag kör oxå pitpro, en pitpro pro lite....
Är otroligt nöjd, en grym maskin av kanonkvalitet, kan absolut rekomendera! :tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show