pitbike

Dilidog skrev:
2382194 http://www.blocket.se/vi/7127267.htm?ca=22_s

hej hallo alla glada

va tro ni om hojen på länken? är d nått o ha som lätt-mc eller?

tack på förhand

dilidog

Det kan väll vara kul som ett komplement till MC men tänk på att när du kör nu med en MC så är det svårt för bilarna att uppfatta dig och den där kommer inte öka dina chanser att bli upptäckt. Men det är nog ganska kul att brazza omkring på. Lagligt dessutom.

Vart förvånad när jag såg att den var vägregistrerad, trodde inte det gick. Har aldrig sett någon annan som är det. Kanske är handlaren själv som fixat det.

Men som Bärgren sa så är det ju ett kul komplement till MC men att bara satsa på en sån att bruka som en "vanlig" MC tror jag inte blir så bra. Men det är ju självklart upp till köparen själv.

Annars skulle det vara häftig att glida runt på en sån där på gatorna:yoparty

Jag tror nog det är överskattat, jag menar, det hade ju varit en annan sak om det var lite drag i en sådan. kul att ha en sån om dom typ toppar 80.

Undra vad dom säger om man vill köra upp på en sån där..

hade en polare som tänkte köpa en sån men han sket i det eftersom dom inte gick lika bra som andra pitbikes enligt honom. om man kollar på bilden tex. så e det luftburk o inte sportfilter som på vanliga fiddys :P

ja jo men vafan d går väl sätta på sportfilter isåfall om d skulle vara så...:P men som ni säger hade vatt grymt o glassa runt på den och är d nån som vet om d är 4-takt eller 2-takt ?? för är d 4-takt är d nog ganska stor risk att man kan dra på bakan med den lille???

Dilidog skrev:
2384952 ja jo men vafan d går väl sätta på sportfilter isåfall om d skulle vara så...:P men som ni säger hade vatt grymt o glassa runt på den och är d nån som vet om d är 4-takt eller 2-takt ?? för är d 4-takt är d nog ganska stor risk att man kan dra på bakan med den lille???
Det är 4-takt!
och varför skulle det inte kunna gå att köra på bakan med 2-takt för:va
Det spelar då fan ingen roll för mej iaf:fatta!

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon