Pistolskytte?

Skjuter du pistol?.

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Det står ju pistolskytte i som intresse i en jävla massa profiler och jag som trode att jag var ensam om att både gilla saker som går fort och smäller högt?. Kan det vara så ett folka här har en genetisk defekt som gör att ni inte heller kan pyssla med gayhobbies som t.ex att samla frimärken eller plocka svamp?. :confused:

Last edited:
vaffan sysslar du med pickadollskytte åxå ???
jag har ingen 44:a under kudden för den e i vapenskåpet
men min nojja får bra plats där,,(under kudden asså)

Du skrev smäller högt,,hmmm 44:an smäller inte högt utan HÅRT

ha det / Jocke i köping

Hightuned skrev:
Det står ju pistolskytte i som intresse i en jävla massa profiler och jag som trode att jag var ensam om att både gilla saker som går fort och smäller högt?. Kan det vara så ett folka här har en genetisk defekt som gör att ni inte heller kan pyssla med gayhobbies som t.ex att samla frimärken eller plocka svamp?. :confused:

Pistolskytte...? När man hör en avgaständning på stan, är det bara regeringen som sköt en arbetslös.

Har iofs ingen pistol än men jag håller på att skuta nu för att ta min licens.

:banana

Vadå Gay att plocka svamp? Finns det folk som gör det obeväpnade menar du?
Jag håller förresten på med en massa olika skyttegrenar och har testat praktiskt pistolskytte som jag förmodligen kommer börja med inom kort (ska, om min polares licensansökan går igenom söka licens för en revolver i cal. .44 magnum för eftersök på vildsvin =))

:kulspruta

Dåliga alternativ i pollen.
Det finns de som inte är paranoida och verkligen har sin pangpang i sitt vapenskåp.

750RR

maverick_750rr skrev:
Dåliga alternativ i pollen.
Det finns de som inte är paranoida och verkligen har sin pangpang i sitt vapenskåp.

750RR
Mavve vad har du för Pangare?
Mest intressant vad du har för .22:a eftersom det är den som ligger närmast.
Blir nog en Hemelin för mig

Vad har du får vapenskåp? Pistolskåp eller fullstort?

interestningshit.jpg

Tycker att det är jäkligt kul o skjuta, men det är tyvärr lite i krångligaste laget här i Sverige.
Annat var det i USA, bara att klampa in i en "pistol affär" och hyra sig en picka, bössa, maskingevär!! (sant) och börja skjuta.
Var där flera gånger och hyrde allt från glock till Magnum 44 och en jävligt cool picka som hette desert eagel (har jag för mig) med 50 kaliber! Jävlar vad det small :skrämd awsome :bow

Magnum 44 och diverse ärtbössor undanbedes,när ni skjutit med en KSP kan ni börja brösta upp er. Eller en GRG Karl Gustav då kan man säga att man avfyrat något med lite mandom i. Inga klena handeldvapen!!

KINGFRAT skrev:
Magnum 44 och diverse ärtbössor undanbedes,när ni skjutit med en KSP kan ni börja brösta upp er. Eller en GRG Karl Gustav då kan man säga att man avfyrat något med lite mandom i. Inga klena handeldvapen!!

KSP? Vad det den som hette KSP 58 i lumpen :confused:
Stog inte den på ett slags stativ :confused:

KINGFRAT skrev:

Blir nog svårt att få licens för en ksp eller ett grg hur seriös skytt du än är?. :D Förestän är ju ksp:n bara en ynklig 7,62:a, nä prova du en riktig grisvältarbössa i 375 h&h så förstår du var jag menar!.

KINGFRAT skrev:
Stämmer bra det,har du provat en sådan?

Fick sjuta lite med en sådan i lumpen, det var igenkligen inte min upg men min kapten lät oss prova vid ett tillfälle.
Smällde bra men den där desert eageln (eller vad den nu hete) var allt lite hårigare eftersom att man höll den i haden (pistol).

Se där, fler som hantera vapen ;-)

Som handeldvapen föredrar jag CZ 85 (Tjeckisk pistol) och Glock 19.

Bra tryck är det , som någon skrev i AK4, men jag tycker personligen att AK5:an är bra mycket bättre än sin föregångare.

Såg att KSP var omnämnt, fungerar OK (blir dock varm lite för snabbt…) men på tal om tryck i bössan, har haft nöjet att pressa av några rundor från stridsvagn-s och det var helt klart intressant :skrämd

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon