Pissvägverk!!!

Psychobiker

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R, Virago 1000 cafe-projekt och SV1000 banhojsbygge, gsxr 1100 renoveringsprojekt.
Blir så jävla less på vägverkets internettjänst som inte funkar. Skulle ställa av bilen idag (har köpt ny, och vill inte stå och betala skatt och försäkring på 3 bilar), men då får man bara det roliga beskedet att skrapkoden är felaktig, och dom orkar ju givetvis inte jobba på helgen:mad: så man kan ringa in och fixa till det!

Så, nu har jag skrivet av mig lite:D

Psychobiker skrev:
2616975 Blir så jävla less på vägverkets internettjänst som inte funkar. Skulle ställa av bilen idag (har köpt ny, och vill inte stå och betala skatt och försäkring på 3 bilar), men då får man bara det roliga beskedet att skrapkoden är felaktig, och dom orkar ju givetvis inte jobba på helgen:mad: så man kan ringa in och fixa till det!

Så, nu har jag skrivet av mig lite:D

Visst är det förjävvvligt :blah Du hade ju lätt jobbat varje helg om du hadde jobbat på W :tummenupp

Och dessutom så skall du bli barskrapad/BANKropt nu då du tvingas betala 48tim Xtra förs/skatt! Fy faan :mad:

Dominator-Rocks skrev:
2617030 Visst är det förjävvvligt :blah Du hade ju lätt jobbat varje helg om du hadde jobbat på W :tummenupp

Och dessutom så skall du bli barskrapad/BANKropt nu då du tvingas betala 48tim Xtra förs/skatt! Fy faan :mad:

:D Hahahahahahaha:D

Jag VET att det inte är en så stor grej egentligen, men det är likaväl störigt när det inte funkar, och jag var redan lite småirriterad ikväll...

För övrigt hade jag lätt jobbat helg ibland om jag jobbat på vägverket:yoparty

Psychobiker skrev:
2617270 :D Hahahahahahaha:D

Jag VET att det inte är en så stor grej egentligen, men det är likaväl störigt när det inte funkar, och jag var redan lite småirriterad ikväll...

För övrigt hade jag lätt jobbat helg ibland om jag jobbat på vägverket:yoparty
Det lustiga i samanhanget är ju att skatten betalar man per påbörjad månad.
Det hade varit skillnad om det varit månadsskifte i helgen, som det är nu spelar det ingen som helst roll... :rolleyes:

ok, där ser man, kände inte tilld et med skatten. I vilket fall upptäckte jag det nya skattemärket i ett glömt brev idag:rodnar hehehe...tur man inte ringde dit och var sur och grinig i telefonen.

Nu är det fixat iallafall.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...