Piss Eurosport

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Va faen är det med den där djävla kanalen egentligen:huvet
Igår (Torsdag kväll) kväll kl 24:00 skulle det vara rally, introt till Norska rallyt, men icke bara en satans massa äcklig djävla fotboll (58 veckor gammal dessutom), sen skulle det vara 08:30 på Fredag morgonen, men gissa va det var då jo lika djävla rutten fotboll igen!!!. jaja tänker man ju då, det var ju bara introt inte hela världen. Så då väntar man ikväll istället på att det ska börja enligt TV bilagor o Eurosport själva ska de starta sändningen 23:30 men i stället är det Snooker som då inte jag direkt gör i brallan av förtjusning över, har nu väntat o väntat på att att det ska börja "mm det kan ju vara försenat bäst att vänta en stund till". Istället mina vänner gissa vad som börjar JO ytterligare lite satans djävla fotboll!!! Så där då fick man skriva av sig lite!!!
HATAEurosport (i alla fall nu, inte när det funkar som det ska :D )

Ok kan ju hålla med om att de är grymt skickliga på att peta i de där bollarna, men killarna ser ju ut som de håller på att dö av leda själva ju. Så nej min vän jag jämför helst inte snooker o rally på samma dag ens, men smaken är ju som bekant lite olika då!!!

Men för h-vete, är du helt IT handikappad?

www.nrk.no, jag har sett rally hela dagarna, jag streamade i VLC, blåste upp fullskärm och kopplade in TV'n

Fast dom har klämt in skidåkning ibland, jävla norrmän.

www.nrk.no, jag har sett rally hela dagarna, jag streamade i VLC, blåste upp fullskärm och kopplade in TV'n

Mm, för alla har ju koll vad som sänds på norsk tv...

Jag hatar eurosport. Hur kan dom visa biljard, där 50 man sitter i flera timmar och håller käften och applåderar lite, när supercrossen har fullsatt stadion varje helg. Och så är det fotboll, och fotboll, och fotboll, och fotboll, och tennis, och biljard, och tennis, och har man lite tur så är det rally ibland. Lite bättre är det med MotoGp säsongen, trots att tiderna är lite hur dom vill då.

Tackar så mycket är uppkopplad o tittar nu för fullt, KANON:tummenupp :tummenupp Hur skulle man överleva utan SH, fattar inte hur man klara sig innan:D

Mm, för alla har ju koll vad som sänds på norsk tv...

Nääe, och det är ju inte alls uppenbart att Norsk TV skulle sända det första norska VM rallyt?
Dessutom var det ju en tråd här i förrgår som listade skillnaden mellan Svensk och Norsk TV bevakning av respektive rally....

Sändningstider och allt...

Jag hatar eurosport. Hur kan dom visa biljard, där 50 man sitter i flera timmar och håller käften och applåderar lite, när supercrossen har fullsatt stadion varje helg. Och så är det fotboll, och fotboll, och fotboll, och fotboll, och tennis, och biljard, och tennis, och har man lite tur så är det rally ibland. Lite bättre är det med MotoGp säsongen, trots att tiderna är lite hur dom vill då.

Tycker ni EuroSport säner mkt fotboll ska ni bara se på Norska SportN.. Fiiii fan. HELA jävla tiden är det fotboll. På söndagar är det American Football som viseligen kan vara kul att se på.
Norska EuroSport tycker jag sänder mkt motorsport.

Usch ja.. det är sällan man ser rally eller supermotard körning på eurosport ;D
För det mesta är det tennis när jag råkar zappa förbi kanalen.

2771030 Ok kan ju hålla med om att de är grymt skickliga på att peta i de där bollarna, men killarna ser ju ut som de håller på att dö av leda själva ju. Så nej min vän jag jämför helst inte snooker o rally på samma dag ens, men smaken är ju som bekant lite olika då!!!
Fan! va ju på en halvdan fest där nån satt å titta på eurosport igår, han va ju tvungen att köra det på hög volym i hemmabion som protest mot musiken, hade vart fan så mkt roligare om de vart rally

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg