El Torpedo
Ny medlem
Vad heter den modellen? För det är väl så att Metzeler och Pirelli har nästintill identiska däck?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
El Torpedo skrev:2058498Vad heter den modellen? För det är väl så att Metzeler och Pirelli har nästintill identiska däck?
Pirelli köpte väl Metzeler som nu tillverkar både Pirellis och Metzelers däck, eller?El Torpedo skrev:2058498Vad heter den modellen? För det är väl så att Metzeler och Pirelli har nästintill identiska däck?
gurra2fast skrev:2058505Skulle gissa att ett Diablo Corsa är motsvarigheten... sedan finns ju supercorsan men den är väl mera likt ett metzeler rennsport...QUOTE]
Ok, jag har hört mycket gott om Sportec M3 nämligen. Bland annat ska slitstyrkan vara klart bättre än hos föregångaren M1. Och nyss såg jag en annons om billiga Pirelli Dragon EVO här på sporthoj, och hoppades att det var dessa som var motsvarigheten till Sportec M3 men så var alltså inte fallet.
Tack för hjälpen i alla fall.
El Torpedo skrev:2058921gurra2fast skrev:2058505Skulle gissa att ett Diablo Corsa är motsvarigheten... sedan finns ju supercorsan men den är väl mera likt ett metzeler rennsport...QUOTE]
Ok, jag har hört mycket gott om Sportec M3 nämligen. Bland annat ska slitstyrkan vara klart bättre än hos föregångaren M1. Och nyss såg jag en annons om billiga Pirelli Dragon EVO här på sporthoj, och hoppades att det var dessa som var motsvarigheten till Sportec M3 men så var alltså inte fallet.
Tack för hjälpen i alla fall.
Ja ett sportec M1 körde jag slut på 350 mil förra säsongen med min 600a
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |