Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju en ganska så stor fråga.
1. Vi har sabbat hela kusten för dom, med våra sopor.
2. Vi har fiskat ut deras vatten.
3. Vi har ignorerat deras problem med allt vi ställt till med.
JAG har inte gjort något...
För ett sånt uttalande krävs att man har örnkoll på allt man konsumerar. Helst närproducerade jeans, mat, ja allt.
Rederierna betalar inte "glatt", dom betalar för livet på sina besättningar.
Lösningen ÄR att skjuta bort varenda pirat ur vattnet, fruktan är det enda dom kan ta till sig.
Jag har rätt bra koll på det, framförallt på fisken jag konsumerar, du vet
den JAG har fiskat upp där borta.
Även om JAG skulle (av misstag) ha konsumerat en fisk därifrån så är ju felet den som har dragit upp fisken emot gällande bestämmelser, inte mitt som vilseledd konsument.
Jag har svårt att tro att vi har svenska fiskebåtar där borta.
Är det dessutom så att utfiskningen är problemet skulle ju piraterna kunna vända sina vapen mot dom som fiskar där, men det har dom inget intresse av, dom vill kidnappa, plundra och utpressa.
Våld är det enda som kommer att fungera, hårt och skoningslöst. Skjut dem ur vattnet, så enkelt är det. Tyvärr komme som sagt de stackare som redan sitter kidnappade få betala för det så därför tror jag inte att det kommer att hända.
Ett par av dessa på relingen och allt är frid och fröjd.
![]()
Vi la in en beställning men kontoret strök denTaggtråd fick vi så mycket vi ville men sen var det stopp.
Får faktiskt inte ha vapen ombord alls, blockflöjt är det hårdaste men det hjälper föga mot en RPG.Personliga jaktvapen då?
Typisk kulturkrock. De vet att om de ger sig på afrikaner så blir de ihjälskjutna, västerlänningar går dock bra för vi får inte krengka någon.
Samma problem som i Rosengård eller var helst det kulturkrockas.
Får faktiskt inte ha vapen ombord alls, blockflöjt är det hårdaste men det hjälper föga mot en RPG.
Väldigt rätt faktiskt, det är som sagt därför ryssar löper mindre risk att attakeras. Ovan nämd blockflöjt finns inte ombord där, tror inte ens att det finns i det ryska vokabuläret.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten