Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, röken håller väl förhoppningsvis myggorna på avstånd.Och skogens ensamhet ska du ej ringakta, tycker det låter alldeles förträffligt att sitta ute alldeles själv och filosofera medan man sakta puffar på sin pipa... Mer sånt i sommar!![]()
Den går ju att ha i garaget och förvara diverse osorterade överblivna skruvar i. När den är tom.Synd, för det var en fin burk![]()
Tja, röken håller väl förhoppningsvis myggorna på avstånd.
Den går ju att ha i garaget och förvara diverse osorterade överblivna skruvar i. När den är tom.
Kör du med fuktknappar när du har så många burkar på gång samtidigt?

Två burkar med Gordon Pym respektive Peter Rasmussen Blue Label beställt och så en billig vardagspipa av kort och rak modell. Man blir ju sugen på de där riktigt fina hantverken, men priset på sådana pipor ligger lite väl högt för vad jag vill avsätta. Letade efter en vettig tändare också, men de kostar ju inte direkt gratis, så det får bli tändstickor även fortsättningsvis tills det dyker upp något. Får väl önska sig av Tomten![]()
Synd bara att man har så dålig impulskontroll, en pipa här och en pipa där och vips har man lagt bud och beställningar på ett par tusen totalt...
Nu får det nog vara köpstopp ett tag framöver känner jag...

Haha, du ger begreppet "helhjärtat" ett nytt ansikteskönt att ibland kunna nörda in sig på något i nivå med galenskap
![]()
Men det här är inte första gången som jag får för mig att "det där hade kunnat vara kul", och en vecka senare är jag lika insyltad som någon som pysslat i flera år 
Jag gav just iväg min pipsamling till en nobel yngling. Hjärtinfarkter är för vanligt i familjen så jag skär ner på onyttigheterna.
TråkigtMEn bra att du prioriterar hälsan. Vuxen poäng right there says I
![]()
Jag gav just iväg min pipsamling till en nobel yngling. Hjärtinfarkter är för vanligt i familjen så jag skär ner på onyttigheterna.
(röka och kröka!)|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |