pinsamt läge?

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
R1200GS
Göteborg: Man fast sänggavel
Räddningstjänsten har larmats till en bostad i Kållered i Göteborg då man skall klippa loss en man som sitter fast med handfängsel i en sänggavel. / Fia
Jun 4, 2006, 04:31

enhjuling skrev:
2212754 Göteborg: Man fast sänggavel
Räddningstjänsten har larmats till en bostad i Kållered i Göteborg då man skall klippa loss en man som sitter fast med handfängsel i en sänggavel. / Fia
Jun 4, 2006, 04:31
Haha! :hihi

När sågen brann här i Insjön var en polares granne i full färd med att idka småkonstiga lekar med sin hustru.

Denna granne är/var reservbrandman...

Mitt i akten går larmet, vilket killen trodde var ett vanligt automatlarm, eftersom det typ aldrig händer något här.

Killen lämnar sin hustru fastbunden i en för henne mycket utlämnande och prekär situation.

Väl framme vid stationen blir killen varse om att det är frågan om ett eftersläckningsarbete. -Ett eftersläckningsarbete som skulle komma att ta hela natten...

Killen ringer då sin granne, som får gå in i "The Dungeon" och lösa den nu inte allt för muntra madamen från sina bojor... :rofl :hihi

-DET, mina damer och herrar är humor! (Särskillt i en liten by där alla känner alla...)

N.Blomqvist skrev:
2213518 Haha! :hihi

När sågen brann här i Insjön var en polares granne i full färd med att idka småkonstiga lekar med sin hustru.

Mitt i akten går larmet, vilket killen trodde var ett vanligt automatlarm, eftersom det typ aldrig händer något här.

Killen lämnar sin hustru fastbunden i en för henne mycket utlämnande och prekär situation.

Väl framme vid stationen blir killen varse om att det är frågan om ett eftersläckningsarbete. -Ett eftersläckningsarbete som skulle komma att ta hela natten...

Killen ringer då sin granne, som får gå in i "The Dungeon" och lösa den nu inte allt för muntra madamen från sina bojor... :rofl :hihi

-DET, mina damer och herrar är humor! (Särskillt i en liten by där alla känner alla...)

:hihi

N.Blomqvist skrev:
2213518 Haha! :hihi

Skröna?

FUBAR skrev:
2213686 Skröna?

Låter för bra för att vara sant iaf. Varför lämnar man någon fastbunden om ens i 5 minuter, speciellt när man som brandman vet vad som kan hända...

går en skröna här i stan om en man som fastnade med penis i mellanrummen i bastuns sitsar på badhuset här i stan. Han låg på mage och den ramlade ner så lätt, sen rann det till så att säga och fast satt han. brandkåren fick komma med fogsvansen och kofoten =)

HenRRik skrev:
2213710 går en skröna här i stan om en man som fastnade med penis i mellanrummen i bastuns sitsar på badhuset här i stan. Han låg på mage och den ramlade ner så lätt, sen rann det till så att säga och fast satt han. brandkåren fick komma med fogsvansen och kofoten =)
Den där är däremot sann, det hände en kompis kompis en gång också :5sure

Jonathan skrev:
2212977 Låter som att du är expert på ämnet ? :7peta

"Hej Bullen! Jag har ett problem..."

och som vanligt är det inte killen i filmen som skrivit brevet.

UrbanTiger skrev:
2214038 Fattar inte hur den kan falla ner i en sånn springa..
Ska det vara någon chans måste det ju vara ett gap på en 5-6 cm.
Helt orimligt för då skulle ett barn kunna trampa ner foren och bryta ett ben.
Hela bastugrejjen är alltså lögn.

Satt och tänkte lite på det oxå... Kan inte vara alltför välutrustade grabbar vi snackar om.
Men för säkerhetsskull kan jag mäta i morn (jobbar på bad).

Sen är det väldigt mycket "kompisar" tycker jag....

:hihi

FUBAR skrev:
2213686 Skröna?
Troligtvis inte.

Kompisen pekade ut huset där det hände när vi satt hos honom och han berättade det.

Att lämna någon fastbunden kan tydligen höra till "leken".
Det ingår i vissa människors sexuella preferenser att lämna ut sig helt i utsatta lägen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg