Pinsamt för G W Bush

När Fettot i sin propagandafilm säger att Bush är smart så börjar pöbeln hålla med. Humor. :lol

Jo, för Göran Persson som har träffat Bush gör ju en mindre trovärdig bedömning av hans själsliga förmågor än kvällstidningsläsande Svenssons. Så är det förstås.

:rolleyes:

Det var inte min poäng, poängen var att Bush är jEtTe dUm enligt 99.99% av forumet, men dagen efter Fettot himself sagt att Bush är klok så kommer medhållande kommentarer.
Du har helt rätt i övrigt. :pannkyss

Det var inte min poäng, poängen var att Bush är jEtTe dUm enligt 99.99% av forumet, men dagen efter Fettot himself sagt att Bush är klok så kommer medhållande kommentarer.

Ja, han har verkligen förmågan att lura idioter att tro på det han säger. Förhoppningsvis har Mona inte begåvats med samma förmåga så de enda som kommer att köpa hennes dravel är pensionärskärringar och kanske några snubbar i gråa mjukisbyxor och rastaflätor.

dagen efter Fettot himself sagt att Bush är klok så kommer medhållande kommentarer.

har du ätit svamp i veckan eller :rolleyes:

jag vet inte hur många och vilka inlägg du ser i den här tråden och vad du har sett i TV-programmet men i TV-programmet såg jag inga kommentarer att han skulle vara klok och i tråden ser jag inga medhållande kommentarer

eller är det jag som ätit svamp:va , vad ser ni? jag har inte sett ett UFO:(

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...