Pingvinen och M:et

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Pingvinen och M:et är ju på touringsemester och låter hälsa att Hondorna (helt otroligt nog) håller ihop fortfarande och att de kör runt i shorts och t-shirt hela dagarna!
 
Dessutom övade vi wheelies och diverse stunts efter att vi hade druckit öl på kvällarna. :fakta
 
Penguin skrev:
Dessutom övade vi wheelies och diverse stunts efter att vi hade druckit öl på kvällarna. :fakta

Och jag som trodde ni bara surfade på QX nu förtiden :D
 
Last edited:
Re: Re: Pingvinen och M:et

Thundercat skrev:
Utan hjälm också har jag hört... :rolleyes:


:p

Hörde ett rykte idag om en MC cyklist som vurpat nyligen i Uppsala i lätta klader i låg fart. Enligt ryktet skulle det först sett ut som lättare skrubbsår men som sedan förvärrades till allvarliga brännskador och det gick tydligen illa för killen. Finns det någon som vet mer om detta?

/Simba
 
Elis skrev:
Och jag som trodde ni bara surfade på QX nu förtiden : D

Bra att du påminnde om den där snusksajten, ska (k)olla in den omedelbart! :D

Simba ---> det där låter suspekt. Jag förstår inte riktigt hur skrapsår kan utvecklas till brännskador i efterhand....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top