Hej,
honda 600
Jag har ett stort problem pga klantighet, ilska och annat som är helt ovesäntligt igentligen. Jag har en pinbult som är snedragen och har gått av när den drogs åt!
Den sitter i motorblocket, den har inte gått av jäms med motorblocket utan den sticker ut cirka 13mm. Jävligt skraj för att den skall gå av enu mer om jag försöker med rörtång eller svetsar på en bult och försöker skruva ut den. Det värsta som kan hända är antagligen att jag har sönder godset i motorblocket.
bulten är till för att fästa grenröret där det sitter totalt 6 pinbultar
Till saken, jag behöver någons expertis inom området.
honda 600
Jag har ett stort problem pga klantighet, ilska och annat som är helt ovesäntligt igentligen. Jag har en pinbult som är snedragen och har gått av när den drogs åt!
Den sitter i motorblocket, den har inte gått av jäms med motorblocket utan den sticker ut cirka 13mm. Jävligt skraj för att den skall gå av enu mer om jag försöker med rörtång eller svetsar på en bult och försöker skruva ut den. Det värsta som kan hända är antagligen att jag har sönder godset i motorblocket.
bulten är till för att fästa grenröret där det sitter totalt 6 pinbultar
Till saken, jag behöver någons expertis inom området.
,, hmm skall se om jag kan fixa dit bilderna.. men jag tror på att svetsa dit en mutter,, och som G-L säjer spruta 5-56 och knacka på den upprepade gånger,, inte för hårt dock.
schysst råd, hehe