Video Pimpstarlife Stunt Jam 2013

Crill^

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2007
Hoj
636
Senaste videon från Pimpstarlife.com
hoppas ni gillar den!

(Jag som kör den vinylklibbade hojen) :tummenupp

big up för fet video och shysst åkning! Vart har ni hittat vinylen? samt så undrar jag vad du använder för ryggskydd? Såg bekvämt ut

Schysst rulle, gillar musiken och ni är fan grymma på att köra. :tummenupp

Känns det inte som att det kanske är dags att hitta på nåt värre ibland, eller tröttnar ni aldrig på att köra runt runt runt fram och tillbaka fram och tillbaka på slangen eller att stirra på andra som gör det?

Jag menar... Känns det inte som det är dags att hitta på något extremt i stuntväg mellanåt, nåt som ingen har gjort förut t.ex? :brynad:dummer
Verkar ju vara så många som stuntar numera att det börde köras ett SM eller nåt, (kanske finns redan vad vet jag :) )

grymt duktiga!! =) och jävlar va sugen man blev på varmt väder och köra hojj!! :yoparty

big up för fet video och shysst åkning! Vart har ni hittat vinylen? samt så undrar jag vad du använder för ryggskydd? Såg bekvämt ut
Icon armor vest heter ryggskyddet

Schysst rulle, gillar musiken och ni är fan grymma på att köra. :tummenupp

Känns det inte som att det kanske är dags att hitta på nåt värre ibland, eller tröttnar ni aldrig på att köra runt runt runt fram och tillbaka fram och tillbaka på slangen eller att stirra på andra som gör det?

Jag menar... Känns det inte som det är dags att hitta på något extremt i stuntväg mellanåt, nåt som ingen har gjort förut t.ex? :brynad:dummer
Verkar ju vara så många som stuntar numera att det börde köras ett SM eller nåt, (kanske finns redan vad vet jag :) )
Finns folk som gör värre saker dock är inte dessa saker något man bara gör utan det är massa träning som ligger bakom.. Förstår hur du tänker, svårt för dom som inte håller på med stunt att hålla koll på vilka trick som är svåra och lätta, allt ser la nästan likadant ut för de flesta som inte kör själva.. :p Större tävlingar finns oxå dock är alla utomlands..

Skön video bra gjord :tummenupp

Bättre än 2011, och då är den videon/körningen riktigt vass!
Man mår bra när man ser på stuntjam 2013!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT