Pimp my ride UK

ettan

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
yamaha r6 2000
hejsan

Om ni vill ha ett gott skratt kan ni kolla på detta programmet som går på MTV.
Väldigt kul när program ledaren försöker härma Xibit. :hihi

Vilken pinsam kopia!

Jag garvade ihjäl mig, när killen fick se sin "pimpade ride".

Det är så pinsamt när vita försöker vara svarta...

Men shit vad e detta för något.... inte ens "stylingfirman" verkade ju ha hästarna i stallet.

ford caprin dom hade nu..mmmmmm
fast lite för pimpi :rolleyes:

Tyckte om när de skulle "pimpa" en skejtares bil. Han skulle på roadtrip till europa med sina polare. Deras smarta idé var att ta bort ett säte där bak. Så det återstående sätet där bak var lite bekvämare. Han fick ett släp med på köpet, i det hade de byggt en ramp, rampen ifråga var inte ens lön att kalla ramp och man märkte nästan hur besviken han blev :hihi

undrar om det hela har gjorts pinsamt med flit, det luktar lite Ali G över det hela..... vet inte om man borde skratta eller gråta..

Han börjar säkert gråta om man skulle hota han lite, måste ju va världens osäkraste kille ju :död

Haha, visst är programledaren pinsam. Riktigt löjlig är han!
Tycker dock inte att bilarna blir värre än i staterna, samma gräsliga bling-bling skit...

McFille skrev:
Haha, visst är programledaren pinsam. Riktigt löjlig är han!
Tycker dock inte att bilarna blir värre än i staterna, samma gräsliga bling-bling skit...

I USA popnitar dom ALUMINIUM över rosthålen och spacklar hjälpligt innan dom lackar bling lack och monterar stereo/video/datorgrejor för 200 000:- i en bil med en motor som drar mer olja än bensin.

Ändå lyckas engelsmännen göra ett menlösare program...

GuW skrev:
I USA popnitar dom ALUMINIUM över rosthålen och spacklar hjälpligt innan dom lackar bling lack och monterar stereo/video/datorgrejor för 200 000:- i en bil med en motor som drar mer olja än bensin.

Eller hur? Vem fan vill köra omkring i en bling-bling kärra som rasar ihop när som helst?
De borde starta en ny show, "kitta min ride" istället! :hihi

GuW skrev:

Brukar de inte byta motorer också? Tycker man ser det i rätt många av avsnitten iallafall.

Mr.Dna skrev:
Brukar de inte byta motorer också? Tycker man ser det i rätt många av avsnitten iallafall.

Jo, ofta byter dom växellåda osv...Men faktum kvarstår ibland sitter fortfarande motorn i som är 20år gammal.. :7peta

Och i ärlighetens namn så tror jag att de på West Coast Extreme faktist gör en mindre service på motorn när de har bilen inne..även om det är mycket blaha och blaha så är det ett seriöst företag

tycon1 skrev:
Jo, ofta byter dom växellåda osv...Men faktum kvarstår ibland sitter fortfarande motorn i som är 20år gammal.. :7peta

Och i ärlighetens namn så tror jag att de på West Coast Extreme faktist gör en mindre service på motorn när de har bilen inne..även om det är mycket blaha och blaha så är det ett seriöst företag

Hojåkande göteborgare? Customs heter dom :tummenupp Dom har väl inte bytt nån motor va jag har sett? En penselrenovering på en gammal Hondamotot har jag för mig att jag sett, men dom har väl inte många dagar på sig heller?

Rigge skrev:
Hojåkande göteborgare? Customs heter dom :tummenupp Dom har väl inte bytt nån motor va jag har sett? En penselrenovering på en gammal Hondamotot har jag för mig att jag sett, men dom har väl inte många dagar på sig heller?

En "baja-bug" bubbla bytte dom hela motorn på, men det var nog mest för att den syntes så väl, så dom stoppade dit en rova med mycket krom på.
Annars har jag faktiskt aldrig sett ett motorbyte.
Någon bil satte dom en "bling" luftrenare på, med lysdioder och grejor, men annars är det möjligen olja och filter dom byter.

Rekordet tog dom nog när dom skulle sätta in en "lava-lampa" i en bil, då dom skaffade inverter och grejor för att driva en 120V lampa, när dom lika gärna hade kunnat byta lampan till en 12V....

Det verkar inte vara klassens ljus IAF...
Killen som syr inredningarna är en duktig hantverkare, men dom andra gubbsen ger jag inte mycket för.

GuW skrev:
En "baja-bug" bubbla bytte dom hela motorn på, men det var nog mest för att den syntes så väl, så dom stoppade dit en rova med mycket krom på.
Annars har jag faktiskt aldrig sett ett motorbyte.
Någon bil satte dom en "bling" luftrenare på, med lysdioder och grejor, men annars är det möjligen olja och filter dom byter.

Rekordet tog dom nog när dom skulle sätta in en "lava-lampa" i en bil, då dom skaffade inverter och grejor för att driva en 120V lampa, när dom lika gärna hade kunnat byta lampan till en 12V....

Det verkar inte vara klassens ljus IAF...
Killen som syr inredningarna är en duktig hantverkare, men dom andra gubbsen ger jag inte mycket för.

Troligen visar ju aldrig när/om dom byter motor/chassidelar, rostlagning etc för majoriteten av tittarna är inte införstådd eller så bryr dom sig inte över sånt.

Jag tycker dom är riktigt duktiga på westcoast även om dom har massa fula färger och onödigt lull, men det hör ju till "pimp" my ride.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg