Pimp my ride till sverige

Helvete! Jag måste genast köpa en gammal sunkig bil! Volvo 240 or whatever, så länge den blir pimpad spelar det ju ingen roll.

GuW skrev:
Jag har det perfekta utgångsmaterialet, men jag hittar inte vart man anmäler sig!!!

En till åren kommen SAAB 900 (88) med trasig inredning, trasig plast i kofångaren, sunkig stereo, men totalt frisk rostmässigt (nyss åtgärdat det som fanns)

Är det turbo? :banana

Edit: Vilken motor?

Min micra skulle må bra av lite bling bling :yoparty
Lite som renault 5erna dom har i Ali G bojjakka bojjakka wicked :banana

Har en rostig SAAB 9000 -89, där det mesta inte fungerar. Hade antagligen kunnat få med den i programmet...men med tanke på hur bilarna i Pimp My Ride ser ut efter makeovern så vill jag inte utsätta min bil för det. Möjligtvis för att plocka ut grejerna efter programmet och sälja av :hihi

Torkel skrev:
Min store tüsk vore ju ett klockrent objekt! :)
Till salu för övrigt!!!

Om den kommer med så misstänker jag att den kommer se ut som Ghostbuster-bilen efteråt :)

GuW skrev:
Jag har det perfekta utgångsmaterialet, men jag hittar inte vart man anmäler sig!!!

En till åren kommen SAAB 900 (88) med trasig inredning, trasig plast i kofångaren, sunkig stereo, men totalt frisk rostmässigt (nyss åtgärdat det som fanns)

http://comps.nordic.mtve.com/pimpmyrideeurope/

då har man skickat in racebussen till pimp my ride dårå... får väl se om de vill göra nåt med den! ;)

*/ ?>
Back