Pimp my BIKE!

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Hade inget bättre för mig idag så jag åkte iväg handlade lite material, häftpistol och symaskin hade man redan så det var bara att sätta igång.

Efter 5 timmar så var de monterade på hojen :)

Bifogat

• DSC00208_16.jpg
    DSC00208_16.jpg
    95.4 KB · Visningar: 264
  • DSC00211_16.jpg
    DSC00211_16.jpg
    95.1 KB · Visningar: 400
  • DSC00212_16.jpg
    DSC00212_16.jpg
    68.8 KB · Visningar: 574
:tummenupp Har Liknande på min, får lägga in en bild nån dag så får du se, men det var kanonsnygg gjort!

Snyggt!! håller på att bygga om min cbr 900 har satt på ducatis 1098 bakdel på den.. på baksitsen står det DUCATI skulle gärna vilja få bort det.. har bytt på min förra hoj men då köte jag färdigt. har inte sytt själv men blev rätt sugen nu.. vad är det för matrial man skall ha? lite tråkigt om det drar åt sig vatten..

Kul att ni gillar det :)

Jag har använt mig av syntetisk läder. Sånt man klär vissa möbler i. Hittade det på en tygaffär och kom på att jag skulle vilja testa på detta själv :)

Snyggt.. :tummenupp

Tänk om man hade lika stor arbetsmoral som du, undrar hur hojen skulle se ut då?

Cool, du borde flytta upp/in framlampan närmare styret också. Tror det hade suttit smutt!

Snyggt!! håller på att bygga om min cbr 900 har satt på ducatis 1098 bakdel på den.. på baksitsen står det DUCATI skulle gärna vilja få bort det.. har bytt på min förra hoj men då köte jag färdigt. har inte sytt själv men blev rätt sugen nu.. vad är det för matrial man skall ha? lite tråkigt om det drar åt sig vatten..

glömde skriva att detta syntetläder/skinn låter inte vatten tränga igenom.

härligt att ni andra gillar det :)
gillar att göra egna grejer till hojen som ni kanske ser.
Men detta är inget jag skulle vilja göra ett par st av.

Cool, du borde flytta upp/in framlampan närmare styret också. Tror det hade suttit smutt!

Upp vill jag inte flytta den men mer in hade inte varit fel, men lampan och lite annat tillåter tyvärr inte detta för har redan försökt och den är så långt in det går att ha den. Men visst håller jag med.

Varför är mönstret svart på ena bilden och sen blått när det är monterat? Jag som ser taskigt? :död

Varför är mönstret svart på ena bilden och sen blått när det är monterat? Jag som ser taskigt? :död

för nån hade pillat på min kamera så blixten var avstängd och bilderna är tagna i två olika rum från olika vinklar. visst inte de bästa bilderna men bättre än inget :tummenupp

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back