Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Den enda skillnaden mot vanliga Pilot Power är dom mjukare skuldrorna på däcket, så du får ut lika många mil "på mitten" oavsett vilket av dom du väljer.X-up skrev:2175393Nedläggningsskillnaden är nog minimal för betydelsen, men däremot att du har mjukare blandning på sidorna & hårdare i mitten ger ju tryggare fäste & fler mil. Det är ju argument man gillar!
2CT finns att köpa, så det är bara att beställa.
Hoztic skrev:2175398Den enda skillnaden mot vanliga Pilot Power är dom mjukare skuldrorna på däcket, så du får ut lika många mil "på mitten" oavsett vilket av dom du väljer.
Jag ska värma upp den åt dig, du kan va lugnTriggerhappy skrev:2181032Värm upp banan bra på fredag så kommer jag på Lördag å dominerar![]()
gixxxerracing skrev:2181000Har beställt mina däck igår får vi se hur det blir ...
Körde med vanliga Pilot Power bak och är riktigt nöjd med det.
Vilka profiler använder ni ???
Själv skör jag 120 / 70-17 190 / 50-17
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |