Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solid snake skrev:2277072Vad hände?
Homo skrev:tror katter inte är tillåtet heller
Adde skrev:2277114Det bästa är kanske att höra med grannarna först.
Nere i stugan (alla känner alla) skjuter jag både luftgevär, blåsrör och pilbåge på tomten.

Olof.B skrev:22771281. Bygg en stor och rejäl butt samt häng upp skydd bakom. Problemet är att pilarna oftast går igenom skyddet när man skjuter compound eftersom bågvikten är så pass hög. Vilket i sin tur beror på lett-off:en som compundbågarna har. (Skaffa recurv istället).
2. DET ÄR FÖRBJUDET ATT JAGA MED PILBÅGE I SVERIGE!!
3. Vad anväder du för pilar? Jag skulle inte skjuta på en bil med mina pilar iaf, risken att de blir krökta känns ganska överhängande. Desseutom är de inte gratis heller.
Rocky skrev:22771561. Har ett rejält skydd i form av ett skjul där jag fäst "tavlan" med riktigt stoppningsmaterial (styrolit???).
2.Jag känner till detta, men det rörde sig om ett vådaskott.
3.Pilarna som sköts mot bilen var dels av "lättmetall" ( Easton, dom klarade en vända) dels komposit, märke "patriot" dom verkar tåla massor 10-tal skott genom bildörr utan tillstymmelse till krökning.

Olof.B skrev:2277219Då säger jag såhär: Fuck Rockys granne och skjut så mycket du vill!![]()

2fast4hjo skrev:Vilket avstånd skjuter du ifrån, du kanske skulle stå lite närmare![]()
Edit..skjuter på bilar ja då vore det ju skam om du inte träffa
Himla otur!Rocky skrev:2277108Sedemera så hade jag oturen att en fågel (modell större) råkat välja identisk flygväg uppe i det fria som en av mina pilar.

Rocky skrev:2277230Hell yeah! hoppas man har turen att katten "råkar springa förbi" också.![]()
Dee_cati skrev:2277559Eller att din polare råkar sätta en pil genom benet på dig istället kanske? Helst skulle jag vilja skriva ett annat väl valt ställe men det passar sig itne här bland "folk".

Rocky skrev:2277903Ironin är död! snygg avatar förresten.![]()
Rocky skrev:2277286...vi simulerade taktiskt skytte...
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |