Piercingtips eller reshjälp Jkpg-Lkpg imorrn!

sven666 skrev:
tatueringar skiftar ju från person till person, en snygg tatuering beror ju inte bara på just tatueringen utan symetrin mellan den och alla andra aspekter av personen den sitter på...
Det är inte många som ser snygga ut med ett hakkors i pannan, samma sak med tribals.... Sen ser det förjävligt ut med jukeboxar, dödskallar osv som du sa men det är faktiskt lite coolt när du har två armar fulla med horor, brinnande motorer och djävlar och allt helvete. Inget jag skulle skaffa mig däremot.

G-MAN skrev:
Vill bara påpeka detta att... Tribals är groteskt fula... Enligt mig :corn

Nej, jag ska inte pierca en tribal.:rofl Jag ska sätta en till i tungan, eller två till om det får plats, dock en i taget.

Angående tatueringar så har jag redan tre och min tatuerare skissar lite på dem så att jag kan bygga på. :banana Min senaste är 10*30 cm och då tycker jag min piercing under läktiden gjorde fan så mycket ondare.

Tribe och Eddies är för långt bort, annars vet jag att de är duktiga. Federal är på samma nivå men närmre.

Här är länken till Sonnys i Nässjö. Vad tror ni?
http://www.sonnystattoo.com/

Fick förresten skjuts till Linköping, men tror ni inte att chefen ringer kl 7 i morse och att man får jobba fram tills nu...:gnissla

Last edited:
Jag funderar på att göra två piercingar i varsin bröstvårta som länkas ner till en prince albert ring där nere, vad tror ni om det?? är det manligt eller fjolligt?

Plåtniklas skrev:
Jag har tolv stycken
Jisses, var det så många. Blir till att räkna dem på kommande SH-Pubar :mattias

Jag själv vill ha en kortare stav i tungan. Den som är inne nu är fan 30mm!

MikkE skrev:

Va????? 30 mm? Min var 21 eller 22 mm när jag gjorde min tungpiercing, den gick från gommen till käken. Sen 16 mm och nu 14 mm. Fast snart åker 21mmstaven i igen, har tid om en timme hos Sonnys, det får bli bra.

verka ju finnas nåra experter här :rolleyes:

jag undrar lite..har haft 2 st piercingar i ögonbrynet,,samma ställe men olika tidpunkter.

båda ggr fick jag som en..tja de likna en finne men de var de inte..precis vid öppning till hålet..vart samma sak båda ggr..jag rengjorde ofta o bra...

när jag tog bort piercingen så försvann skiten på 1 dag..men annars satt de bara kvar...nån som vet vad som hände? :3freak

gillade o ha där ju :(

ozeo skrev:
verka ju finnas nåra experter här :rolleyes:

jag undrar lite..har haft 2 st piercingar i ögonbrynet,,samma ställe men olika tidpunkter.

båda ggr fick jag som en..tja de likna en finne men de var de inte..precis vid öppning till hålet..vart samma sak båda ggr..jag rengjorde ofta o bra...

när jag tog bort piercingen så försvann skiten på 1 dag..men annars satt de bara kvar...nån som vet vad som hände? :3freak

gillade o ha där ju :(

på vissa hjälper det inte... vad man än gör så bildas det var blir bölder osv
har kroppen bestämt sig så har den...
min piercing i underläppen va helskumm plattan på insidan växte in i läppen och jag fick trycka ut den så läppen sprack på insidan innan jag fick ut den(satte aldrig dit den igen....)

Ozeo, det kan vara nån typ av ärrvävnad som kan försvinna med tiden. Kolla med din piercare. Min tunga blev lite konstig med nån vit grej framför hålet men jag väntade ut det och nu är det borta och allt ser jättefint ut!

red_ninja skrev:
Jag funderar på att göra två piercingar i varsin bröstvårta som länkas ner till en prince albert ring där nere, vad tror ni om det?? är det manligt eller fjolligt?
Huruvida det är manligt eller fjolligt beror på om du skriker gällt eller grovt när länken fastnar i en förbipasserande bil eller liknande.

MikkE skrev:

Så många är det. :mattias

Bara du ger fan fan i att slita fram kameran. ;)

Det blev Sonnys, han verkade bra och var trevlig & allt så bra ut när jag kom dit. Så nu sitter jag och lider med isbitar och två jättestavar i munnen...:gnissla :banana

Emmi skrev:
Det blev Sonnys, han verkade bra och var trevlig & allt så bra ut när jag kom dit. Så nu sitter jag och lider med isbitar och två jättestavar i munnen...:gnissla :banana

Jag kommer snart göra detsamma. Ser fan inte riktigt fram emot det men vafan.. Vill man bli fin så får man.. Ja, ni vet.

Emmi skrev:
Va????? 30 mm? Min var 21 eller 22 mm när jag gjorde min tungpiercing, den gick från gommen till käken. Sen 16 mm och nu 14 mm. Fast snart åker 21mmstaven i igen, har tid om en timme hos Sonnys, det får bli bra.
Jag har mätt från kula till kula. själva staven är typ 22-23mm. Lång iaf. Jag ska snart dit igen för att göra en kolla så att ser bra ut. jag tycker det iaf :)
Passar också på och fråga om man inte kan ta och byta stav på samma gång.

Plåtniklas skrev:
Så många är det. :mattias

Bara du ger fan fan i att slita fram kameran. ;)
Men wtf! Nu har jag ju 8 Mega pixlar att leka med! :4skrika

MikkE skrev:
Jag har mätt från kula till kula. själva staven är typ 22-23mm. Lång iaf. Jag ska snart dit igen för att göra en kolla så att ser bra ut. jag tycker det iaf :)
Passar också på och fråga om man inte kan ta och byta stav på samma gång.

Men wtf! Nu har jag ju 8 Mega pixlar att leka med! :4skrika

Då har vi nog samma, min är typ 21 eller 22 mellan gängorna. Jag bytte min stav efter 2½ vecka men skulle kunna bytt efter 2.

Orca69 skrev:
Huruvida det är manligt eller fjolligt beror på om du skriker gällt eller grovt när länken fastnar i en förbipasserande bil eller liknande.

:rofl

Emmi: Varför är två bättre än en? Nu blev jag nyfiken som fan... :)

Flamma77 skrev:
:rofl

Emmi: Varför är två bättre än en? Nu blev jag nyfiken som fan... :)

Två är alltid bättre än en! :fakta :D
Varför piercar man sig över huvud taget? Jag tycker det är snyggare med två bakom varandra (eller bredvid varandra) i tungan än bara en. Hade ju velat ha tre men det får inte plats, den tredje hamnar för långt ut då.

Emmi skrev:
Två är alltid bättre än en! :fakta :D
Varför piercar man sig över huvud taget? Jag tycker det är snyggare med två bakom varandra (eller bredvid varandra) i tungan än bara en. Hade ju velat ha tre men det får inte plats, den tredje hamnar för långt ut då.

As simple as that... :)

Jag resonerade på samma sätt med tuttpiercingarna. :tummenupp
Fast jag skippar det där med tungan... Bara en är en för mycket för mig. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg