Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
RocketQueen skrev:Umgicks med en underbart vacker kille en gång. De första jag såg på han va hans piercing i ögonbrynet. Fan va fint de är på rätt person.![]()
Det kan va väldigt snyggt på en kille...
// Lena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RocketQueen skrev:Umgicks med en underbart vacker kille en gång. De första jag såg på han va hans piercing i ögonbrynet. Fan va fint de är på rätt person.![]()
Plåtniklas skrev:Fan. Hade man inte tränat kampsport så..![]()
jontemorrum skrev:Är sugen på en piercing i ögonbrynet men man får ju inte ha det i mitt yrkeBakterierisken
Första tiden efter man ta´t hål kan det väl göra lite ont när man tar på sig hjälmen!?!?
spectre skrev:nej det gör det inte.. din hjälm täcker väl ögonbrynet? om den nu skulle göra det , köp en kortare stav.. och ni som ska ta hål själva i ögonbrynet, det gör ondare att ta i brosket uppe i örat en ögonbrynet... ( om man gör det själv..)
jontemorrum skrev:Är sugen på en piercing i ögonbrynet men man får ju inte ha det i mitt yrkeBakterierisken
Första tiden efter man ta´t hål kan det väl göra lite ont när man tar på sig hjälmen!?!?
Lilla_Tingeling skrev:Det kan göra ont när man en piercing i naveln om skinnstället trycker mot den oxå. Ajaj!!
// Lena
RocketQueen skrev:Ja fan va ont man får! Efter att suttit framåt lutad i fem timmar typ började jag blöda. Hemskt obehagligt!
Näää måste fan gå till Dr.
Biturbo skrev:Jag har hål i ryggen!
Men det sitter så långt ner så det skiter jag i!
Gjorde det inte ont å ta hålet?Lilla_Tingeling skrev:Jag va alldeles öm i örat i en vecka efter att jag hade gjort hål uppe i örat, där det e brosk.
Men att göra hål i näsan gjorde inte ett dugg ont...
// Lena
Lilla_Tingeling skrev:Jag va alldeles öm i örat i en vecka efter att jag hade gjort hål uppe i örat, där det e brosk.
Men att göra hål i näsan gjorde inte ett dugg ont...
// Lena
spectre skrev:ok det värsta tycker jag är när man drar ut nålen och ska stoppa in ringen i örat och brosket täpper till hålet så man får göra ett nytt hål med ringen.. inte allt för skönt kan jag lova.. har gjort det ett antal gånger nu..![]()
jontemorrum skrev:Man får väl göra hål under vintern när man inte kör så mycke hoj!
Biturbo skrev:Jag har hål i ryggen!
Men det sitter så långt ner så det skiter jag i!

Lilla_Tingeling skrev:Jopp, jag kommer nog att göra min nya piercing i naveln under vintern.Så det hinner läka ihop någorlunda innan våren...![]()
// Lena

jontemorrum skrev:Piercing i navelnSexy....
![]()
Lilla_Tingeling skrev:Mmm... Och nu e det så tomt.![]()
Har inget att pilla på längre.
// Lena

jontemorrum skrev:Alla behöver nåt å pilla på![]()
Lilla_Tingeling skrev:Mmm... Ting älskar att pilla! Men nu vet hon inte va hon ska pilla på längre...![]()
// Lena
Saknar det.........|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |