PiEn
I grow
någon här som har piercing i tungan? hur ont på en skala 1-10 gör det att ta hål och hur ont gör det efteråt??
risker osv?

risker osv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Monster tjejen skrev:Om du inbillar dig att det kommer att göra grymt ont så att du tror att du skall dö, så gör det mindre ont än vad du trott iaf!
Med andra ord det e ingen fara.
Reaktionen efteråt är olika för alla, för vissa svullnar den nästan inte alls för andra jätte mycket.. det kommer att göra liiite ont några dagar efteråt till svullnaden har lagt sig helt!
Aha det svullnar upp efteråt, en förklaring till varför en del kör med intimpiercing.Monster tjejen skrev:Om du inbillar dig att det kommer att göra grymt ont så att du tror att du skall dö, så gör det mindre ont än vad du trott iaf!
Med andra ord det e ingen fara.
Reaktionen efteråt är olika för alla, för vissa svullnar den nästan inte alls för andra jätte mycket.. det kommer att göra liiite ont några dagar efteråt till svullnaden har lagt sig helt!
MikkE skrev:Jag har. Kändes ingenting när han tröck igenom nålen. Dock var jag sändigt hungrig då jag inte fick tugga och röra på tungan. Sket i det efter en vecka och åt en macka, ååå så gott!
Alkohol ska du helst inte dricka då det bromsar läkningen, det höll jag i 5 dagar.
Känner inte av den nu och trivs med den.
MikkE skrev:Jag har. Kändes ingenting när han tröck igenom nålen. Dock var jag sändigt hungrig då jag inte fick tugga och röra på tungan. Sket i det efter en vecka och åt en macka, ååå så gott!
Alkohol ska du helst inte dricka då det bromsar läkningen, det höll jag i 5 dagar.
Känner inte av den nu och trivs med den.
Dee_cati skrev:Inte käka på 5 dagar!!!??? Jag gjorde en mastodont-operation i halsen som slutade med kraftiga blödningar men jag käkade ändå kebab inom 2 dagar. Du menar alltså att man ska leva på soppa och vatten i minst 5 dagar?
Orca69 skrev:Aha det svullnar upp efteråt, en förklaring till varför en del kör med intimpiercing.![]()
![]()
Hur länge sen är det du utsatte din tunga för detta?MikkE skrev:Känner inte av den nu och trivs med den.
Zee skrev:Risken att du kommer att se ut som en idiot är 100%-ig. Något att tänka på, om man inte redan ser ut som en idiot, förstås.
Nitrogen skrev:Tillägger även att piercing i tungan känns lite 90-tal.
Pierca pungen istället.
Aha, jag missade att du var brewd. Pierca feettan då!PiEn skrev:hmm jag är inte ute efter att vara modern.. och har du en pung att låna mig?![]()
ganzo skrev:..ska töjas till runt 10 mm..
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |