Piercing-tråd! :D

Gjorde tungan under metaltown. Fufan det är det Värsta jag har gjort, man kan inte äta, prata, det gör ont, man biter i den. Svalde en piercing och bet sönder en innan jag skicka dedär åt helvete.

Nu har jag en ring i tutten, det är tufft.

Gjorde tungan under metaltown. Fufan det är det Värsta jag har gjort, man kan inte äta, prata, det gör ont, man biter i den. Svalde en piercing och bet sönder en innan jag skicka dedär åt helvete.

Haha! Jag käkade spagetti med köttfärssås samma kväll osm jag gjorde min första i tungan! ;) Nemas problemas! Bet i den råkade jag bara göra när jag hade läkestaven :P

Men brösten är nice! ;)

Har en i tungan, 10 mm i var öra, med 10mm tunnlar och 5mm ringar, funderar på att göra i brösten och det lutar emot en PA

På metaltown? Det året du såg mig sicksacka framåt på in Flames? :tungan

Jag har 7 i öronen, en i underläppen, en i var tutte, fast den vänstra är urplockad för tillfället.

Min syrra har en i tungan och hon sitter alltid och klickar med den mot tänderna så man blir förbannad :mad:

Hade en i ögonbrynet när jag var ung. Fastnade i hjälmar och fick smäll under karateträning. Tog ut den för 11 år sen. Saknar den inte.

Man lever bara en gång, säg något som blir bättre med åren? ;)

Alla tycker vi olika, jävla tur det! :D

Erfarenhet och omdöme borde förbättras med åren.

Ja, det finns alltid något för någon. För mig är det i evinnerlighet förknippat med WT, ful hund och tatueringar. ;)

Jag har en i tisseknoppen.
Gjorde ganska ont när hon stack, men efter det slutat blöda har jag knappt tänkt på att den finns.
Man kan ju i retrospekt undra vad det skulle tjäna till, men jag kände att det var rätt då.
Hade ju så snygga tissar på den tiden.
Har inte direkt ångrat mig heller.
Funderar ibland på ollonsträngspiercing, men har som inte kommit dithän.
Pitten är som mest ett bihang numer, när man har barn å allt...
Kanske om jag blir en återfallsfetishist.

Har haft:

Tungan
2 i underläppen
Båda bröstvårtorna
Prins Albert
3 vänster öra
1 höger öra

Nu har jag ingen kvar sedan flera år tillbaka, men ibland använder jag smycke i vänster öra.

Har haft en i vänster öra.
Funderar på en M12 gängstång genom huvudet.

Är ju titan, jag har aldrig haft problem. Har kanske inte tillräckligt många dock.

Alla mina har läkt bort, förutom fyra blyhagel i ryggen.
Men jag har aldrig piercats frivilligt.

Har aldrig riktigt förstått tjusningen med vare sig piercingar eller tatueringar.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back