Pickup truck driver tries to kill Motorcyclist.

Samtidigt så visar ju detta varför vi hojåkare ALLTID skall ha kamer på hojen(och i bilen om du bor i Slöddertälje). Ringer man polisen o klagar så skiter de ju i det pga bevisbörda o dyligt. Plus att hojåkare alltid är skyldiga på förhand. Men säger du att du har det på film blir det helt plötsligt en annan sak....

hade varit synnerligen intressant att fått ta del av fortsättingen på denna historia, snubben i pick up:en måste fan varit hög på crack eller nått:gnissla

jag hade fan hoppat på honom direkt vid stoppet. :mad::machinegu

I usa hade jag inte vågat stanna med en sådan där jagandes bakom mig.

Jag såg några homiesar som spöade på en pundare sist jag var i usa,(San antonio) och i sverige skulle jag ha sagt ifrån direkt men jag vågade fane mig inte säga pip när jag vet att dom eller några av deras kompisar längre bort med stor sannolikhet kanske hade skjutvapen.

Ja skulle vilja veta vad som hände sedan, om han fick något straff eller så...

Det är ju så klart inte alls okej som han gjorde, o andra sidan så körde ju knappast hojarna i laglig fart och som det stod i början att det är en populär mc-väg så kan nog det trigga igång vem som helst om folk kör som idioter där hela dagarna.

Det är ju så klart inte alls okej som han gjorde, o andra sidan så körde ju knappast hojarna i laglig fart och som det stod i början att det är en populär mc-väg så kan nog det trigga igång vem som helst om folk kör som idioter där hela dagarna.

Folk är överlag idioter, men jag får inte ha ihjäl dom ändå :tungan

då är det okej att mörda folk, fan va gött:rolleyes:

Last edited:
Pickup, jeans, vitt linne, texasdialekt = Redneck. Konstigt att han inte drog fram en pistol eller banjon.

Vet att någon nämnde tidigare att därför e det bra med kamera på hojjen som filmar incidenter som uppkommer.

Antar att kamerorna går att försörja med ström från hojjens batteri. Man skulle då ha en inspelningsfunktion som agerade black-box, som låg som en övervakningskamera o spelade in, varefter den spelade över efter kanske en timma.

Tänk va skönt o ha allt på film när man sprungit på en idiot.

Jag har också blivit prejad, "nekad omkörning"..

Vit 740 wunderbaum & extraljus kepsprydda folkölsdrickande sketungar blev en backspegel fattigare för några år sedan i Torslanda, dom tyckte det var roligt att kryssa fram och tillbaka mellan filerna när jag skulle om.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman