Thermal
:borrar olja.
God eftermiddag. Finns det nån duktig fotoshoppare som skulle kunna hjälpa mig? Har funderat lite på att byta ut den gula plasten runt sadeln. Tror att det skulle kunna bli rätt snyggt med svart. Tyvärr kan jag inte photoshop, och paint på en laptop med touchpad är liksom dömt att misslyckas från början.
Lägger upp två bilder, välj den som passar bäst! Tack på förhand. 
Lägger upp två bilder, välj den som passar bäst! Tack på förhand.