Photoshoppa min hoj

Varför vill man INTE ha en rosa hoj?

+1. Finns till och med riktiga hojar i rosa.

KTM-Pink.jpg

Din sambo är en kille va? :rolleyes:

Skämt åsido...varför vill man ha en rosa hoj?

Alltid retar det någon. Dessutom, vad retar mer gallfeber på folk än att bli omkörd av en my little pony ;)
That does it, jag ska lacka min gixxer rosa på en gång!

Fick hjälp av Kazu på 99riderz.com att fixa en lite snyggare "skiss".
Den kommer bli så jäkla tokläcker! Sitter och beställer My Little Pony stickers på Ebay nu :P

rosa_hoj.jpg

Jag kom å tänka på den här.. :tummenupp

Såg att jag inte var först ut med denna bild....

Man ska kolla igenom hela tråden innan man lägger ut något.. :D

Bifogat

• 00031639.jpg
    00031639.jpg
    120.7 KB · Visningar: 38
Last edited:
Hojen kommer knappast se ut sådär, mattrosa är ju asfult. Den kommer se ut som kom och hjälp och ingen kommer...

Hojen kommer knappast se ut sådär, mattrosa är ju asfult. Den kommer se ut som kom och hjälp och ingen kommer...

Efter att ha sett den bilden han PS'ade så har jag fastslagit att det INTE blir mattrosa, det kommer bli blank solid alternativt en mörk-rosa metallic. Ska väl svänga förbi lackeraren och kolla vad han kan åstakomma för rosa toner.

Du menar att Jörgen kommer uppvakta mig? :tungan

Haha, troligen kommer halva pridefestivalen att uppvakta dig. ;)

Fick hjälp av Kazu på 99riderz.com att fixa en lite snyggare "skiss".
Den kommer bli så jäkla tokläcker! Sitter och beställer My Little Pony stickers på Ebay nu :P

rosa_hoj.jpg

Ok, jag viker mig...den där skulle tom jag kunna äga. :Bugar

Alltid retar det någon. Dessutom, vad retar mer gallfeber på folk än att bli omkörd av en my little pony ;)
That does it, jag ska lacka min gixxer rosa på en gång!

Please do! Sen kan du komma och hämta mig så köper jag ett rosa skinnställ så kan vi åka och reta upp folk tillsammans. :krama

Jag tycker den är skitläcker!! Hade min sambo haft en rosa hoj (o ja, han har snopp o e kille) så hade jag diggat den andå. Vem har sagt att rosa bara e ngt för tjejer.
Jag blev riktigt inspirerad av denna tråden o ska nog sätta mig ner o Php:a lite på min cbr600f :) kan nog bli ball...vem vet, när ekonomin tillåter kanske man lackar om den :) ett tips från det tränade design ögat, var noga med att dekalerna har rätt nyanser av rosa, dvs så att dom gör sig bra på hojjen, annars kommer det se förjävligt ut. Lycka till m lackningen o lägg upp bilderna så fort den e klar!

Tycker de e RIKTIGT ballt.. Kräver sin man att köra rosa hoj.. Du MÅSTE lägga upp bilder när de e klart.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg