Photoshop

Swedie skrev:
Bajsbrunt är inte snyggt nånstans utom i toaletten. Lägg ner!

[ironimode on]
Ja, smaken är som baken. Tycker man det är snyggt att det är bajsbrunt när man tittar ner i toaletten vet jag ju inte om man ska uttala sig om andras smak...
[ironimode off]

Nu har jag gjort om alla silvriga delar till blått. Den jag laddade upp tidigare började jag på i skolan, men denna har jag gjort hemma, så denna är inte riktigt samma blåa nyans. Hoppas dock att du får helheten. :banana

Bifogat

• R1_blue.jpg
    R1_blue.jpg
    122.2 KB · Visningar: 149
Tack!
Fast reflektionerna i tanken ser lite knasiga ut.
Jag kommer försöka att göra en ny imorrn.

Rikard :bow Faan vad bra det blev!!!
Om du har lust så vill jag även se den i hel blått,alltså med blåa sidokåper istället för svarta.Tack så mycket....

IRON MAN skrev:
Rikard :bow Faan vad bra det blev!!!
Om du har lust så vill jag även se den i hel blått,alltså med blåa sidokåper istället för svarta.Tack så mycket....

någonting sådär.. hann inte göra klart hela YZF r1 "dekalen" på sidan, men men :) nu har du även en blå hugger! :tummenupp. svårt att få bra nyans på sidokåpan bara för att den e svart från början.

Bifogat

• R1_blue.jpg
    R1_blue.jpg
    129.5 KB · Visningar: 116
Jag höll just på att knåpa lite med kåpan i en mörkare blå nyans, när jag ser att Jimpa redan gjort det sista. Snyggt jobbat! :yoparty

hehe, mechanic D som gjorde den i kawa-grön glömde också huggern.. även jag gjorde det när jag gjorde min """bajsbruna""" eller Cola bruna version :) märkte det inte förrän jag postat det, men det editerade jag fort :)

Det är svårt att få den svarta ytan snygg, men man kan lyckas. Man kan pula lite med ljusinställningar med mera på en kopia av lagret och på så sätt få färgen att "fästa" bättre.

JiMpA skrev:
hehe, mechanic D som gjorde den i kawa-grön glömde också huggern.. även jag gjorde det när jag gjorde min """bajsbruna""" eller Cola bruna version :) märkte det inte förrän jag postat det, men det editerade jag fort :)

Hehe, såg faktiskt inte det förrän du sa det!

Mechanic_D skrev:
Hehe, såg faktiskt inte det förrän du sa det!

har har du den i banhojs version :tungan utan blinkers, backspeglar och regplåt.. och en utan framlykta!

Bifogat

• R1_blue.jpg
    R1_blue.jpg
    128.8 KB · Visningar: 83
  • R1_blue r.jpg
    R1_blue r.jpg
    129 KB · Visningar: 92
Last edited:
JiMpA skrev:
har har du den i banhojs version :tungan utan blinkers, backspeglar och regplåt.. och en utan framlykta!

Fan du är ju riktigt bra i PS. :)

Får väl också ta o lära mig det snart. :tungan

Men om du skulle plocka bort passagerar-fotpinnarna skulle inte det bli ännu snyggare?

Gillar den blåa färgen som fan. :Bugar

Edit: kanske inte så snyggt om slutdämparen hänger i fria luften när jag tänkert efter. :3freak

Magnus skrev:
Tror att denna färgkombinationen skulle passa dig perfekt!

attachment.php
Den ser ju nästan ut som min. :hihi

Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT